16 °C Budapest

"Én soha nem fogok kárt okozni" - magyar autós a kötelezőről

2009. október 28. 05:40

A MÁV ÁBE-botrány óvatosságra intette az ügyfeleket A MÁV ÁBE botránya előtt gyakorlatilag pusztán a díjak mértéke alapján választottak biztosítót az ügyfelek, a legfrissebb felmérések szerint azonban egyre többet nyom a latba a megbízhatóság és az adott biztosító stabilitása. A Generali Providencia Biztosító Zrt. az új ügyféligényekhez alkalmazkodva átlátható kedvezményrendszerrel és a direktbiztosítói platform erősítésével segít az ügyfeleknek a döntés meghozatalában.

"Az utóbbi időben egyes biztosító egyesületek körüli botrányok óvatosabbá tették az ügyfeleket, felértékelődött a megbízhatóság és a stabilitás szerepe. Nagyon fontos, hogy minél több autós felismerje: a díj mellett az egyik leglényegesebb szempont, hogy olyan stabil háttérrel rendelkező biztosítót válasszon, melynek tőkehelyzete megfelelő.

Ilics László, a Generali vezérigazgató-helyettese

A Generali felelős vállalatként azonban nem csak a pénzügyi stabilitást és a megbízhatóságot tartja fontosnak, hanem az ügyfelek igényeit is. A társaság ebben az évben a kötelező biztosítás tarifájának egyszerűsítésével és átlátható kedvezmény-struktúrával segíti az autósokat döntésül meghozatalában. Mivel a Generali kiemelt hangsúlyt fektet a biztonságos közlekedésre, a biztosító idén is extra kedvezményekkel jutalmazza a balesetmentesen vezető ügyfeleket" - mondta Ilics László, a Generali vezérigazgató-helyettese.

A biztosító által egy 1000 fős mintán végzett ügyféligény felmérés végeredményéből megállapítható, hogy az autósok döntését elsősorban még mindig a díjak mértéke határozza meg a kötelező gépjármű-felelősségbiztosításokkal kapcsolatban, de egyre többen fokozott hangsúlyt fektetnek a megbízhatóságra és a biztosító hitelességére is. A Generali átlátható kedvezményrendszerrel és a Generali Direct beindításával könnyíti meg a fogyasztók döntését a novemberi kampányban.

Nagyításért kattintson az árbára! Forrás: Generali Biztosító Zrt.

A biztosító elemzéséből kiderült, hogy az autósok 44 %-a tervezi, hogy megnézi más biztosítók ajánlatait a kampány során, de közülük egyelőre csak 1 % biztos abban, hogy váltani is fog. A válaszadók 56 %-a elégedett a jelenlegi partnerével, nem tervez semmilyen lépést a kötelezőjével kapcsolatban.

Nagyításért kattintson az árbára! Forrás: Generali Biztosító Zrt.

Az informálódás során a legfontosabb platform az internet, az autósok 60 %-a tájékozódik a neten kötés előtt. Az autósok harmada (egészen pontosan 32 %-a) egyáltalán nem tájékozódik a választást megelőzően. A korábbi évek történésein okulva sokan csak tőkeerős biztosítóval szerződnének, egyre többen kérik ki szakavatott barátaik és ismerőseik tanácsait.

JÓL JÖNNE 2 MILLIÓ FORINT?

Amennyiben 2 millió forintot igényelnél, 60 hónapos futamidőre, akkor 2021-től így kalkulálhatsz: a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót, havi 39 550 forintos törlesztővel a Sberbank nyújtja (THM 7,11%), de nem sokkal marad el ettől az UniCredit Bank 39 604 forintos törlesztőt (THM 7,17%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)

Nagyításért kattintson az árbára! Forrás: Generali Biztosító Zrt.

A vezérigazgató-helyettes elmondta, hogy a tavalyi kampány során is voltak már erre utaló jelek, mivel díj alapján a második, harmadik, sőt még a negyedik hely is elég volt ahhoz, hogy az ügyfelek a Generali Biztosítót válasszák. Erre két évvel ezelőtt nem igazán volt példa, de tudjuk, hogy hova vezetett az akkori árverseny. Ilics László rámutatott a hatékony kárrendezési gyakorlat fontosságára is, ami tovább erősítheti egy biztosító jó hírnevét.

Mit vár a Generali a közeledő kampánytól?

NEKED AJÁNLJUK
EZT OLVASTAD MÁR?