Gablini Gábor: Csalókák a statisztikák, a magyar autópiac nem teljesített olyan jól 2025-ben, mint a mit a számok mutatnak.
Jelentős árkülönbségek figyelhetők meg a hazai üzemanyagtöltő állomások között, miközben a gázolaj nagykereskedelmi ára 4 forinttal csökken, a benzin ára pedig változatlan marad - írja a Portfolio.
A mai naptól a gázolaj beszerzési ára bruttó 4 forinttal csökken, míg a benzin ára nem változik. Ha a töltőállomások teljes mértékben érvényesítik ezeket a változásokat, akkor a 95-ös benzin literenkénti ára 588 forint, a gázolajé pedig 584 forint lesz.
A holtankoljak.hu kimutatása szerint azonban jelentős különbségek figyelhetők meg az egyes kutak árképzésében. A nagy üzemanyagtöltő-hálózatok közül a legutóbbi árváltozás előtt a Shellnél volt a legolcsóbb a 95-ös benzin, míg az OMV töltőállomásain kínálták a legmagasabb áron.
Ha az összes hazai töltőállomást figyelembe vesszük, akkor az Auchan benzinkútjain lehet messze a legkedvezőbb áron tankolni mind a benzint, mind a gázolajat. A dízel esetében a nagy láncok közül az Orlen kínálja a legalacsonyabb, míg a Shell a legmagasabb árakat.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








