A töltőállomás meghibásodása miatt tankolt vizet több autós is az egyik Shell benzinkúton - derült ki a társaság vizsgálatából.
A 2025. január-áprilisi adatokat nézve jelentős átrendeződést láthatunk a magyarok által leginkább keresett használt kabriók piacán: a BMW és a Ford kedvelt modelljei átadták a helyüket a Volkswagen és a Fiat autóinak. A piac egészét hirdetésszámban és megtekintésben lefedő Használtautó.hu szakértői a január elejétől április végéig tartó időszakban vizsgálták, hogy melyik kabrió modellek a legnépszerűbbek az érdeklődők körében.
2024 azonos időszakához képest 3,63%-kal több megkeresés érkezett idén kabriók kapcsán a Használtautó.hu-hoz. A mezőnyt változatlanul a BMW, a Mazda és a Peugeot vezetik, viszont idén a Ford Mustang, a BMW Z-sorozata és a Peugeot 307 is kicsúsztak a top 10-ből. Helyettük megjelent a Volkswagen EOS, a BMW 4-es sorozata, és a Fiat 500 is felkerült a legnépszerűbbek közé.
"Idén alaposan átrendeződött a kabriók toplistája. Sokat javított például a klasszikus Mercedes-Benz SLK, amely kedvező árával egyre többek számára vált elérhetővé. Hasonlóan előretört a BMW 4-es sorozat is, amely az egyik legkeresettebb BMW kabrió lett. Ugyanakkor két jól ismert név idén kiszorult a listáról: a kifejezetten kabriónak tervezett BMW Z-sorozat és a sokak által kedvelt Ford Mustang már nem fért be a legjobbak közé. A dobogón viszont nincs változás: továbbra is a 3-as BMW, az MX-5 és a 206 CC a legkeresettebb kabriók"- emelte ki Lőcsei Dániel, a Használtautó.hu brand managere.
Nem meglepő, hogy általánosságban növekszik az érdeklődések száma, hiszen a portálon kínált kabriók legfontosabb paraméterei is pozitív irányba mozdultak a top 10-et vizsgálva. Az átlagárak mérséklődtek (5,1 millió Ft-ról 4,9 millió Ft-ra), a kínálatban elérhető gépkocsik átlagéletkora 17,2 évről 16,9-re csökkent, az átlagos futásteljesítmény pedig csak elhanyagolható mértékben nőtt.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








