Az Európai Unióban novemberben és az év eddigi részében is nőtt az új személygépkocsik forgalomba helyezése az egy évvel korábbihoz képest.
A 2025. január-áprilisi adatokat nézve jelentős átrendeződést láthatunk a magyarok által leginkább keresett használt kabriók piacán: a BMW és a Ford kedvelt modelljei átadták a helyüket a Volkswagen és a Fiat autóinak. A piac egészét hirdetésszámban és megtekintésben lefedő Használtautó.hu szakértői a január elejétől április végéig tartó időszakban vizsgálták, hogy melyik kabrió modellek a legnépszerűbbek az érdeklődők körében.
2024 azonos időszakához képest 3,63%-kal több megkeresés érkezett idén kabriók kapcsán a Használtautó.hu-hoz. A mezőnyt változatlanul a BMW, a Mazda és a Peugeot vezetik, viszont idén a Ford Mustang, a BMW Z-sorozata és a Peugeot 307 is kicsúsztak a top 10-ből. Helyettük megjelent a Volkswagen EOS, a BMW 4-es sorozata, és a Fiat 500 is felkerült a legnépszerűbbek közé.
"Idén alaposan átrendeződött a kabriók toplistája. Sokat javított például a klasszikus Mercedes-Benz SLK, amely kedvező árával egyre többek számára vált elérhetővé. Hasonlóan előretört a BMW 4-es sorozat is, amely az egyik legkeresettebb BMW kabrió lett. Ugyanakkor két jól ismert név idén kiszorult a listáról: a kifejezetten kabriónak tervezett BMW Z-sorozat és a sokak által kedvelt Ford Mustang már nem fért be a legjobbak közé. A dobogón viszont nincs változás: továbbra is a 3-as BMW, az MX-5 és a 206 CC a legkeresettebb kabriók"- emelte ki Lőcsei Dániel, a Használtautó.hu brand managere.
Nem meglepő, hogy általánosságban növekszik az érdeklődések száma, hiszen a portálon kínált kabriók legfontosabb paraméterei is pozitív irányba mozdultak a top 10-et vizsgálva. Az átlagárak mérséklődtek (5,1 millió Ft-ról 4,9 millió Ft-ra), a kínálatban elérhető gépkocsik átlagéletkora 17,2 évről 16,9-re csökkent, az átlagos futásteljesítmény pedig csak elhanyagolható mértékben nőtt.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








