A német autógyártók a pénzügyi válság óta nem tapasztalt nyomás alá kerültek a július-szeptemberi időszakban - derül ki az EY könyvvizsgáló és tanácsadó cég hétfőn...
Két ellenőrzésen 23 ittas sofőrt fogtak el a rendőrök Budapesten és az agglomerációban - közölte a Budapesti Rendőr-főkapitányság szerdán a police.hu oldalon.
A közlemény szerint a Pest vármegyei és a budapesti főkapitányság közös közlekedésbiztonsági ellenőrzést tartott március 3-án reggel 4 óra 45 perctől 9 óráig, és március 7-én 21 órától másnap reggel 4 óra 30 percig; az akció elsősorban az ittas és bódult járművezetők kiszűrésére irányult.
A rendőrök több helyszínen végeztek ellenőrzést a fővárosban a ki- és a bevezető utakon, valamint a környező településeken. Az akció során 6614 gépjárművezetőből 23 bizonyult ittasnak; 12 esetben büntetőeljárás indult, 11 esetben pedig - ahol az ittasság mértéke nem érte el a bűncselekményi határt - közigazgatási bírságot szabtak ki, összesen 1 millió 336 ezer forintot. Egy sofőrt azért fogtak el, mert felmerült a bódult járművezetés gyanúja, vele szemben szakértők bevonásával indult büntetőeljárás - áll a közleményben.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








