A kínai BYD autógyártó vállalat a hétfőn közzétett adatai szerint tavaly több mint harmadával növelte a nyereségét és csaknem harmadával az értékesítési árbevételét, ezzel megelőzte...

A Toyota 2024-ben is megőrizte vezető pozícióját a globális autópiacon, bár eladásai 3,7%-kal csökkentek a japán piac visszaesése miatt. A rekordértékesítésben kulcsszerepet játszott a hibrid modellek iránti erős kereslet, különösen az Egyesült Államokban.
A Toyota Motor 2024-ben 10,8 millió járművet adott el, ezzel immár ötödik éve őrzi a világ legnagyobb autógyártójának címét – közölte csütörtökön a vállalat a Reuters szerint.
A japán autógyártó globális csoportszintű eladásai 3,7%-kal csökkentek tavaly, beleértve a kompakt autókat gyártó Daihatsut és a teherautókat gyártó Hino Motorst is. A visszaesés elsősorban a japán eladások jelentős zuhanásának volt köszönhető, mivel a vállalat hitelesítési tesztfolyamatai körüli szabályozási problémák – különösen a Daihatsunál – bizalomvesztést okoztak.
A második helyen álló német Volkswagen-csoport 2,3%-os csökkenést jelentett az elmúlt évre, így eladásai valamivel 9 millió jármű fölött alakultak. A vállalat költségcsökkentésre törekszik Németországban, miközben Kínában árversennyel küzd.
A Toyota saját márkájú járműveinek – beleértve a Toyota és Lexus modelleket – eladásai 1,4%-kal 10,2 millió darabra csökkentek 2024-ben, főként a japán piac kétszámjegyű visszaesése miatt. Bár a Toyota összességében rekordértékesítést ért el, részben az Egyesült Államokban tapasztalható hibridautó-keresletnek köszönhetően, Kínában 6,9%-os visszaesést szenvedett el az éles árverseny miatt. A saját márkás értékesítések 40,8%-át a hibrid hajtású autók tették ki, míg az akkumulátoros elektromos járművek aránya 1,4% volt.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Fenntarthatóság és sztármárkák: ezek a legfrissebb trendek a drogériákban
Utánajártunk, hogy mekkora a keresletnövekedés a celebmárkák iránt és hogyan zajlik a termékfejlesztés.
-
Megtérülhet egy csúcskategóriás robotporszívó? A Dreame X50 Ultra Complete válasza meglepő! (x)
Elsőre két dologgal érdemes tisztában lennünk! Az első kérdés, hogy Ön olyan átlagos háztartások közé tartozik-e, amelyek évente több száz órát töltenek takarítással? A második kérdés, hogy mennyit ér Önnek a szabadidő?
-
Minőség és hagyomány a Gyulahúsnál a kiváló termékekért (x)
A Gyulahús Kft. Gyulai Pokol szalámija kiérdemelte a Kiváló Minőségű Élelmiszer (KMÉ) védjegyet, bizonyítva a tradicionális gyártás kiválóságát.
-
Állampapír? Globális piacok? TBSZ? - A szakértő válaszol (x)
A Lightyear befektetési platform március 5-én webináriumot szervezett az állampapírokról és a tartós befektetési számla (TBSZ) előnyeinek kihasználásáról.
Green Transition & ESG 2025
AI in Business 2025
Biztosítás 2025


