Ez lehet a következő évtized csúcsbefektetése: tényleg nagyot szakíthat, aki korán száll be?
Egyre inkább érdemes hosszútávú befektetésekben gondolkodni. Ezek lehetnek a jövő legjobbjai!
Egyre inkább érdemes hosszútávú befektetésekben gondolkodni. Ezek lehetnek a jövő legjobbjai!
Több mint 11 ezer járművet helyeztek forgalomba márciusban, ezzel az idei év legerősebb hónapját zárta a hazai személyautók piaca.
Már hazánkban is foglalható a Toyota első dedikáltan akkumulátoros elektromosnak fejlesztett modellje, a bZ4X.
Jóval kevesebb autó állt forgalomba idén februárban Magyarországon, mint a korábbi években.
Ha valaki mindenképp új kocsit venne, és nincsenek nagy igényei, annak mára inkább 4,7 millió körülre kell belőnie a költségvetést, ha családi méretben gondolkodik.
Messze nem úgy alakult a 2021-es év, ahogy azt a magyar autópiac szereplői várták. Még úgy sem sikerült felülmúlni a tavalyi évet, hogy 2020-ban két hónapig padlón volt a piac.
Szakértők készítettek egy listát azokról az idősebb autókról, amelyeknek az ára nemhogy csökken, hanem épp emelkedik az idő múlásával.
Nehezen talál magára a magyar autópiac, a forgalomba helyezések száma egy pár hónapig ugyan követte a járvány előtti szintet, de már igen nagy a leszakadás.
A Datahouse friss adataiból kiderült, hogy összességében nehéz lesz megszorongatni a japán márkát az idei évben. A legnépszerűbb modellek között több hétszemélyes is akad.
Az új modell egy tank hidrogénnel mintegy 650 kilométert tud megtenni, a bejelentéssel egyidőben megnyitották Magyarország első hidrogén töltőállomását.
Kilábalni látszik a válságból a magyar autópiac.
Meglepetésre Suzuki nincs köztük!
Előzött a Toyota.
Eléggé leszerepelt...
Tovább nőtt az áldozatok száma Kínában.
Odatették magukat a japánok.
És te milyen verdával furikázol?
Lassítva törnek rommá a zsírúj autók a kattintás után!
Európában 290 ezer autó érintett.
És te milyen verdával furikázol?