Több ezer esetben sérülhettek az összeférhetetlenségi szabályok a jogosítványszerzéshez szükséges gyakorlati vizsgákon.
Tovább nőtt az autók átlagéletkora Magyarországon: egyre több az utakon az idős, esetenként veszélyes állapotú autó.
Tovább nőtt az autók átlagéletkora Magyarországon – adta hírül az MTI a Das WeltAuto tájékoztatása alapján. A közleményben a cég kitért a KSH egy szeptember végén publikált adatára, amely szerint 15,6 évre nőtt a személygépjárművek átlagos életkora 2022. decembere óta. A magyar utakon több mint 4,14 millió autó jár, így ez az arány már környezetvédelmi és biztonsági szempontból is kritikus - mutatnak rá.
Az elmúlt közel egy évben több mint 47 ezerrel emelkedett a magyar rendszámú autók száma, részban új, részben használt import autókkal. Utóbbi pedig nem frissítette az autóparkot, hiszen a június végéig behozott autók 60 százaléka 10 évnél idősebb volt. Így azok, akiknek új járműre nincs pénzük, de autót szeretnének cserélni, továbbra is az idős hazai járművekből válogatnak.
A probléma pedig leginkább az Tóth Péter, a Das WeltAuto Centrum értékesítési igazgatója szerint, hogy az öreg autók tulajdonosai járművük eladására készülve az utolsó egy-két évben jellemzően már nem törődnek a karbantartással.
Ezek a korszerűtlen, elhanyagolt járművek ráadásul az elvárt környezetvédelmi normákat sem teljesítik
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
– emelte ki a szakértő.
Őrült terepjárót készül piacra dobni a Mercedes: a magyar elit kedvence lehet az új csúcs G-osztály?
A Mercedes-Benz bemutatta az első képeket az új G-osztály Cabrioletről, amely közel tíz év után hozza vissza a legendás terepjáró nyitott változatát.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Megindult az MBH Bank részvények igénylése (x)
A lakossági befektetőket egyszerű folyamat és árkedvezmény is várja a bank részvényigénylésében.
-
Megéri-e a KKV-nak napelembe fektetnie? (x)
Energiaválság és kiszámíthatatlan költségek
-
Szigetüzem egyszerűen: megbízható Pramac megoldások (x)
A stabil energiaellátás ma már nem luxus, hanem alapfeltétel – legyen szó otthonról, vállalkozásról vagy mezőgazdasági telepről.








