Bár az EU a hírek szerint eltörli a belső égésű motoros autók 2035-től tervezett tilalmát, Németországban komoly vita kíséri a döntést.
A jövő évtől megváltozik az autók átíratásának és forgalomba helyezésének menete. 2024-től ugyanis elköszönhetünk az okmányirodáktól és minden papírmunkát el tudunk majd intézni otthonról, online az ügyfélkapunkon keresztül.
A Belügyminisztérium bővíti az online járműves szolgáltatások körét a Telex információi szerint, így várhatóan már a jövő évtől online intézhetjük az autók átírásához és az első forgalomba helyezéséhez szükséges papírmunkát.
Az elektronikus gépjármű-átírási és forgalomba helyezési lehetőséget csak azok használhatják majd, akik rendelkeznek ügyfélkapu regisztrációval. Ez azért is jelentős változás, mert az okmányirodai időpontfoglalások jelentős részét teszik ki a gépjármüves ügyintézéssel kapcsolatos problémák, így az online szolgáltatások bővítésével a hivatalok terhelése is csökkenni fog várhatóan.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.







