Sokan élnek az M1 regionális matrica kedvezményes lehetőségével, közel 23 ezer darab 2026-os e-matrica fogyott az első héten.
A McDonald’s gyorsétterem-hálózat számos országban már évek óta együttműködik elektromobilitás szolgáltatókkal és biztosít remek helyszínt a villanyautó töltők számára, hiszen egy 20-30 perces töltés éppen elég egy gyors ebédhez, ezen kívül az éttermekben mosdó is található, amit a villanyautósok számos közterületen lévő töltőpontnál hiányolni szoktak.
Kisvárdán bekapcsolták az első hazai McDonald’s parkolóba telepített elektromosautó-töltőt, amely egy 50 kW teljesítményű Tritium töltőoszlop. Az új töltő ideális helyre került, mivel a Nyíregyháza – Záhony szakaszt épp megfelezi, egy olyan környéken, ahol eddig csak 22 kW DC töltő volt (Ajakon). Az oszlop a CCS és a CHAdeMO szabványt egyaránt támogatja, AC töltésre azonban ezen a helyszínen nincs lehetőség. Az új töltőt hamarosan továbbiak követik majd a cég gyorséttermeinél.
Hazánkban a Mobiliti lett a McDonald’s partnere a töltők üzemeltetésében. Pápán és Zalaegerszegen már állnak az oszlopok, de a bekapcsolásuk még nem történt meg, Ózdon, illetve Velencénél az M7 autópálya pihenőjében lévő étteremnél pedig megtörtént az előkészítés, így hamarosan sor kerülhet a telepítésre is, írta a villanyautósok.hu Velencénél a helyszín érdekessége, hogy ebben a pihenőben az autópálya mindkét oldalán 2-2 szolgáltató töltőoszlopa is megtalálható egymástól néhány méterre, így a kényszerű sorbanállásra és a műszaki hiba miatti ott ragadásra is kisebb az esély.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








