Európa karácsonyi vásárai azonban nemcsak az ünnepi hangulat miatt fontosak, hanem egyre nagyobb gazdasági jelentőséggel is bírnak.
A 2020. december 21. után forgalomba helyezett, illetve bérbe adott közúti járműveket csak digitális rádióvevőkkel felszerelve lehet forgalomba helyezni, illetve bérbe adni.
A 2020. december 21. után forgalomba helyezett, illetve bérbe adott közúti járműveket csak digitális rádióvevőkkel felszerelve lehet eladni, illetve bérbe adni - áll a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság elnökének korábban a Magyar Közlönyben megjelent rendeletében, ami az uniós szabályoknak való megfelelést szolgálja.
A "digitális médiaszolgáltatások vételére alkalmas készülékek együttműködő képessége érdekében szükséges intézkedésekről" című rendelet definiálja az autórádió-vevőkészülék fogalmát, amely úgy szól: olyan rádióberendezés, amelyet kifejezetten gépjárműbe történő integrálásra és használatra szántak, és rádiós médiaszolgáltatások vételére szolgál.
A közúti járművekbe beépített autórádió-vevőkészüléknek alkalmasnak kell lennie a digitális rádiós jelek vételére és megszólaltatására, amelyért a forgalmazó felel.
A digitális vételre alkalmas autórádió beépítésére vonatkozó szabályok azokra a járművekre vonatkoznak, amelyeknek a forgalomba helyezés 2020. december 21. napját követően történik meg, vagy a közúti járművet - gazdasági tevékenység keretében - először 2020. december 21. napját követően adják bérbe.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








