A fogyasztóvédelmi hatóság legfrissebb adatai szerint decemberben ismét csökkent számos termék kiszerelése a magyarországi üzletekben.
Június eddig eltelt időszakában a tavalyinál nagyobb volt az érdeklődés a használt autók iránt, leginkább az 500 ezer forint alatti kocsik iránt nőtt a kereslet.
A havonta 2,1 millió látogatót regisztráló portál statisztikái szerint március 18-a volt a hazai használtautó-piac mélypontja, ekkor az előző évi keresések felét sem indították el az oldalon. Áprilisban a keresések száma 26, májusban 8 százalékkal maradt el az előző év azonos időszakától. Június eddig eltelt napjaiban ugyanakkor az előző évinél csaknem 10 százalékkal több keresést is regisztrált a Használtautó.hu.
A portál közleménye szerint a vásárlókat a személyes városi mobilitás felértékelődése, a külföldi autós utazások elmaradása és a forint/euró árfolyam is az olcsóbb használt autók felé tereli.
Katona Mátyás, a Használtautó.hu szakértője hangsúlyozta: a koronavírus utáni nyitásban megfigyelhető, hogy aki teheti, inkább önállóan, autóval szeretne közlekedni, ennek megfelelően nagyot nőtt az érdeklődés a legolcsóbb, 500 ezer forint alatti árkategória iránt. A vevők csaknem harmada ugyanakkor továbbra is a 1,5 és 3 millió forint közötti használt autók közül vásárolna.
A szakértő hozzátette, hogy az új autók piacán szinte biztosra vehető az éves szinten 10 százalék feletti visszaesés, és a hazai tulajdonosváltások sem fogják elérni a tavalyi rekordszámú, 808 360 adásvételt.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








