Bár az EU a hírek szerint eltörli a belső égésű motoros autók 2035-től tervezett tilalmát, Németországban komoly vita kíséri a döntést.
Az elektromos autók piaca Magyarországon az elmúlt négy évben rengeteget fejlődött, 2013-hoz képest körülbelül az ötszörösére nőtt - mondta Zs. Nagy István, a Magyar Lízingszövetség elnökségi tagja pénteken az M1 aktuális csatornán.
Mindemellett a vezető megjegyezte, hogy míg 2017-ben az eladott személyautók száma Magyarországon elérte a 116 ezret, közülük csupán 795 volt elektromos autó. Zs. Nagy István mindezt azzal magyarázta, hogy az elektromos autók hatótávolsága nem vethető össze a belső égésű motorokkal működő autókéval. Ezért is fontos tényező az elektromos autóknak szánt töltőhálózat kiépítése.
Elmondta, hogy tavaly az Európai Unióban eladott alternatív hajtással rendelkező autók - ezek közé sorolják többek között az elektromos mellett a hibrid meghajtású autókat is - csupán a 4,8 százalékát adták az új személygépjárműveknek, és a 4,8 százaléknak mintegy fele volt tisztán elektromos meghajtású autó. Az előrejelzések szerint 2030-ban az alternatív hajtással rendelkező gépjárművek még mindig nem teszik ki a teljes gépjárműállomány 50 százalékát.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








