A presztízsberuházásként indult Üveggyár sorsa évek óta kérdéses volt, most végleg leáll az autógyártás Drezdában.
Az elmúlt másfél évben négyezernél többször ellenőrizte az adóhivatal a szervizeket, valamint az autó- és a motoralkatrész-kereskedőket. Az érintetteknél csaknem kilencmilliárd forint be nem fizetett adóra bukkantak a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) revizorai, pénzügyőrei - tudta meg a Magyar Idők.
Az ellenőrzések során több esetben bűncselekményre is fény derült. Suller Attila, az adóhivatal sajtófőnöke elmondta, tavaly összesen nagyjából hatmilliárd forint be nem fizetett adóra bukkantak az érintetteknél, és az idei eljárásokban is fény derült megközelítőleg hárommilliárd forintnyi hiányra.
A különféle adóügyi szabálytalanságok miatt mulasztási bírságról is több ügyben döntött a NAV, a kiszabott szankció túllépte a százmillió forintot. A lap szerint a viszonyokat átláthatóbbá teheti, hogy szeptember végétől a műhelyekben és az alkatrészboltokban is online pénztárgépnek kell működnie.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








