A finanszírozási megoldások közül a megkérdezettek 83%-a az önerőt adta meg válaszként.
Idén márciusban összesen 5 085 új személygépkocsi került forgalomba, ami tavaly márciushoz képest 6 százalékos emelkedést jelent. Az idei év első három hónapjában a legsikeresebb autómárka a Ford volt, míg a modellek közül az Octavia volt a legnépszerűbb - derül ki a JATO Dynamics legfrissebb statisztikáiból.
6 százalékkal több autót helyeztek forgalomba, mint egy évvel korábban, ez összesen 5 085 darab új autót jelentett az év harmadik hónapjában Magyarországon. Az első három hónapban összesítve 10 százalékkal kevesebb autó került forgalomba, mint a tavalyi év azonos időszakában. Márciusban a legsikeresebb autómárka (személyautó és összes haszongépjármű) a Ford volt, 684 darab értékesített járművel. A 2013-as évben március hónappal bezárólag is a Ford került ki győztesen 1 653 darab gépjármű össz forgalomba-helyezéssel, mellyel a hazai piac 11 százalékát sikerült lefednie a márkának. Modell szinten a legtöbb Skoda Octavia-ból került értékesítésre márciusban (266 darab), az éves modell ranglistát is az Octavia vezeti 669 darabos eladással.
A jelenlegi piac jellegzetessége, hogy az új autó forgalomba-helyezések 73 százaléka céges, míg a magán eladások a piac 27 százalékát teszik csak ki. Tovább torzítja a jelenlegi piaci összképet az újra megnövekedett re-export jelenség, melynek pontos nagyságrendjét jelenleg nehéz meghatározni.
A közlemény kiemeli, a számok messze elmaradnak a válság előtti forgalomba helyezési mennyiségektől, valamint az üzletág sikeres működéséhez szükséges optimális darabszámoktól. Összehasonlítás végett a válság előtti 2008-es év márciusi eredménye a 2013-as év azonos időszakának 269 százaléka volt, tehát 16 129 darab személyautó és haszongépjármű talált gazdára. A cég véleménye szerint az előttünk álló 9 hónapban sem várható számottevő javulás, ennek hátterében az állhat, hogy a potenciális magánvásárlók azon része, akik a 2008-ig tartó hiteldömping során adósodtak el, még sokáig nem várhatók vissza a szalonokban. A mostani kereslet nagy részét kitevő céges-és flottavásárlások területén sem lehet forgalomnövekedésre számítani.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Mennyire ismered a lakás-előtakarékossági lehetőségeket?
Mire fordítanád szívesen a lakás-előtakarékossági szerződésed?
-
A digitalizáció és az együttműködés lehet a KKV-k túlélésének egyik kulcsa 2025-ben
A Billingo kollaborációs programmal hívja fel a figyelmet a vállalkozói összefogás előnyeire.
-
Mire használnád a lakástakarék-megtakarításodat?
Milyen szempontok fontosak egy megtakarítás kiválasztásánál?
-
Karácsonyi bevásárlás? Nézzük, milyen akciók lesznek a Lidlben
Az áruházlánc akciós kínálata az ünnepi menüre fókuszál.
-
Így védheted ki a legdurvább pénzügyi átveréseket: az OTP Bank szakértője válaszol
Bényi Mónikát, a Csaláskezelési osztály vezetőjét kérdeztük.
-
Felújítanál vagy vásárolnál a lakástakarékodból?
Mire költenéd a lakásszámládat?
-
Végre fellélegezhetnek a kisvállalkozók? Ez vár rájuk 2025-ben
Az OTP Bank elemzői mérsékelt javulást várnak.
-
Netes vásárlásokhoz is tökéletes választás a Mastercard Gold betéti kártya (x)
Akár online vennénk koncertjegyet karácsonyi meglepetésként, akár egy hagyományos boltban szereznénk be az ajándékokat, a Mastercard Gold betéti kártya mindkét esetben kéznél van.
-
Az ASUS újdonsága tökéletes üzleti partnered lesz (x)
A munkaerőpiac digitalizációjának gyors ütemében a mesterséges intelligencia megjelenése új korszakot nyitott.