A spanyol fogyasztóvédelmi minisztérium közleménye szerint az Airbnb 65 122 hirdetése sértette meg a fogyasztóvédelmi szabályokat.
Az orosz vezérkari főnök súlyos bejelentést tett Ukrajnáról, elképesztő térkép került napvilágra
Az orosz vezérkari főnök, Valerij Geraszimov bejelentette, hogy a háború folytatódik Ukrajna ellen. A stratégiai cél: Odessza és Mikolajiv elfoglalása, ezzel Kijevet elzárva a Fekete-tengertől, vette észre a Moscow Times cikkét a 444.
Oroszország továbbra is fenntartja célját, hogy elfoglalja Ukrajna déli városait, Odesszát és Mikolajivot, ezzel megszakítva a főváros kapcsolatát a Fekete-tengerrel.
Augusztus 30-án a moszkvai Honvédelmi Minisztériumban tartott ülésen Valerij Geraszimov vezérkari főnök egy olyan térkép előtt ült, amely a már megszállt Luhanszki, Donyecki, Zaporizzsjai és Herszoni területek mellett Odessza és Mikolajiv megyéket is Oroszországhoz csatolva ábrázolta. A Wall Street Journal újságírója, Jaroszlav Trofimov szerint a térkép valószínűleg az orosz katonai célokat tükrözi Ukrajnában.
Geraszimov az ülésen kijelentette, hogy a stratégiai kezdeményezés teljes mértékben az orosz csapatok kezében van, és a „különleges katonai művelet” feladatai offenzív hadműveletekkel folytatódnak. A vezérkari főnök adatai szerint jelenleg az orosz hadsereg Luhanszk megye 99,7 százalékát, Donyeck 79 százalékát, Zaporizzsja 74 százalékát, Herszon 76 százalékát ellenőrzi.
Az Institute for the Study of War elemzői szerint Geraszimov némileg túlbecsüli az orosz előrenyomulást: adataik szerint Donyeck megye 76,7 százaléka, Herszon 73,2 százaléka, Zaporizzsja 73 százaléka van orosz kézen, míg Luhanszk esetében az adatok megegyeznek.
Összességében az orosz hadsereg Ukrajna területének körülbelül 20 százalékát tartja ellenőrzése alatt, ám ezek túlnyomó része az invázió első heteiben történt. A Deep State adatai szerint a háború 1010 napja alatt Oroszország mindössze 5842 km² ukrán területet foglalt el, ami az ország területének 0,97 százaléka.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
Az Economist számításai alapján az orosz katonák minden 0,038 km² előrenyomulásért komoly veszteségeket szenvednek, így a teljes déli régiók elérése legkorábban 2029 februárjában várható. Ukrajna teljes elfoglalása pedig további évtizedekig tartana.
Korábban, 2022 márciusában, Fehéroroszország elnöke, Aljakszandr Lukasenka is bemutatott egy térképet, amely az orosz haditerveket szemléltette, jelezve Odessza stratégiai jelentőségét, míg idén júniusban Volodimir Zelenszkij ukrán elnök megerősítette, hogy az orosz tervek Odessza régióra koncentrálnak, folyosót kívánva nyitni Románia és Moldova felé.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








