Az áruházak a visszahívás ellenére is árusították a csecsemőkben bakteriális megbetegedést okozó tápszereket.
Tovább dübörög a kampány Amerikában: összecsapott Trump és Harris alelnökjelöltje, alig pár százalék dönthet
A keddi alelnökjelölti vita után a nézők véleménye megosztott a demokrata Tim Walz és a republikánus JD Vance teljesítményét illetően. A CNN megbízásából végzett azonnali közvélemény-kutatás szerint a vitát követően mindkét jelöltről pozitívabb kép alakult ki a nézőkben - írta a CNN.
Walz továbbra is népszerűbb a szavazók körében, úgy gondolják, hogy ismeri az emberek igényeit és elképzeléseit az országról. Vance, aki korábban nagyobb imázsdeficittel küzdött, javított megítélésén és felülmúlta a várakozásokat.
A vita után a nézők 51%-a szerint Vance teljesített jobban, míg 49% Walzot tartotta jobbnak. Ez eltér a korábbi elnökjelölti vitáktól, ahol határozottabb vélemények alakultak ki a győztesről. A vitát követően Walzról a nézők 59%-a, míg Vance-ről 41%-a vélekedett kedvezően. Mindkét jelölt esetében javulás figyelhető meg a vita előtti állapothoz képest.
A nézők többsége mindkét jelöltet alkalmasnak tartja az elnöki pozíció betöltésére szükség esetén. Walzot 65%, Vance-t 58% látja erre képesnek. A felmérés szerint a nézők 48%-a gondolja úgy, hogy Walz jobban ismeri az emberek szükségleteit, míg 35% szerint Vance áll közelebb hozzájuk. Hasonló arányban (48% vs. 39%) vélik úgy, hogy Walz osztja jobban az Amerikáról alkotott elképzeléseiket.
A szavazási preferenciák azonban nem változtak: a vitát figyelemmel kísérő szavazók mindössze 1%-a mondta, hogy a vita megváltoztatta szavazási szándékát.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








