Karácsony közeledtével sokan keresnek megbízható pezsgőt az ünnepi asztalra: de vajon melyik nagy márka nyújt valódi élményt?
A BBC Panorama vizsgálata szerint a Tesco egyes termékei kevesebb fő összetevőt tartalmaznak, mint az Aldi hasonló árucikkei. A brit közszolgálati műsorszolgáltató elemzése rávilágított az "Aldi Price Match" kampány egyes hiányosságaira - számolt be a Mirror.
A Tesco 2020 márciusában indította el az "Aldi Price Match" kezdeményezést, amelyben azt ígérte, hogy a kampányban szereplő termékek ára megegyezik az Aldi áraival, vagy annál alacsonyabb. A szupermarketlánc állítása szerint hetente kétszer ellenőrzik az árakat.
A BBC Panorama augusztusban 122 Tesco-terméket vizsgált meg. Az eredmények szerint 38 esetben a Tesco termékei legalább öt százalékponttal kevesebb fő összetevőt tartalmaztak, mint az Aldi megfelelői. Például a Tesco Hearty Food Co Chicken Nuggets 39% csirkét tartalmazott, míg az Aldi Roosters változata 60%-ot.
Ugyanakkor 12 Tesco-termékben több volt a fő összetevő, mint az Aldi hasonló termékeiben. A Tesco Eastmans Coleslaw például 57% káposztát tartalmazott, míg az Aldi The Deli Creamy Coleslaw csak 47%-ot.
A Tesco szóvivője a Mirrornak nyilatkozva kijelentette:
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
Az Aldi Price Match négy évvel ezelőtti bevezetése óta nagyon népszerűnek bizonyult a vásárlók körében. Folyamatosan felülvizsgáljuk a termékeink minőségét.
Az Aldi képviselője ezzel szemben azt hangsúlyozta: "Mindig is azt mondtuk, hogy a teljes árú szupermarketek megpróbálhatják felvenni velünk a versenyt a minőségben vagy az árban, de soha nem mindkettőben."
Gyerekek életével játszottak az áruházak: asztalra vág a hivatal, kemény hangű levelet küldtek nekik
Az áruházak a visszahívás ellenére is árusították a csecsemőkben bakteriális megbetegedést okozó tápszereket.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








