Csökkenő veszteség, emelkedő bevétel, rekordösszegű különadó – ezek jellemezték a Tesco magyarországi működését a legutóbbi üzleti évben.

A BBC Panorama vizsgálata szerint a Tesco egyes termékei kevesebb fő összetevőt tartalmaznak, mint az Aldi hasonló árucikkei. A brit közszolgálati műsorszolgáltató elemzése rávilágított az "Aldi Price Match" kampány egyes hiányosságaira - számolt be a Mirror.
A Tesco 2020 márciusában indította el az "Aldi Price Match" kezdeményezést, amelyben azt ígérte, hogy a kampányban szereplő termékek ára megegyezik az Aldi áraival, vagy annál alacsonyabb. A szupermarketlánc állítása szerint hetente kétszer ellenőrzik az árakat.
A BBC Panorama augusztusban 122 Tesco-terméket vizsgált meg. Az eredmények szerint 38 esetben a Tesco termékei legalább öt százalékponttal kevesebb fő összetevőt tartalmaztak, mint az Aldi megfelelői. Például a Tesco Hearty Food Co Chicken Nuggets 39% csirkét tartalmazott, míg az Aldi Roosters változata 60%-ot.
Ugyanakkor 12 Tesco-termékben több volt a fő összetevő, mint az Aldi hasonló termékeiben. A Tesco Eastmans Coleslaw például 57% káposztát tartalmazott, míg az Aldi The Deli Creamy Coleslaw csak 47%-ot.
A Tesco szóvivője a Mirrornak nyilatkozva kijelentette:
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
Az Aldi Price Match négy évvel ezelőtti bevezetése óta nagyon népszerűnek bizonyult a vásárlók körében. Folyamatosan felülvizsgáljuk a termékeink minőségét.
Az Aldi képviselője ezzel szemben azt hangsúlyozta: "Mindig is azt mondtuk, hogy a teljes árú szupermarketek megpróbálhatják felvenni velünk a versenyt a minőségben vagy az árban, de soha nem mindkettőben."
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
A jövő oktatásának legfontosabb kérdése: kiválthatja az AI a hagyományos tananyagot?
A Tudományos Diákköri Mozgalom már évtizedek óta szerves része a magyar felsőoktatásnak.
-
Megtakarításból befektetés: avagy hogyan válhatunk befektetővé akár havi 50 ezer forinttal is?
Nyitrai Győzőt, az MBH Befektetési Bank üzlet- és termékfejlesztésért felelős vezérigazgató-helyettesét kérdeztük.


