2024-ben elsőként a Lidl robbantotta az akció-bombát, meglepően jó áron kínálják a felszereléseket. De vajon mit lép erre az Aldi?
Az angliai Lidl friss választási eredményeként, amely során 81 000 vásárló szavazott kedvenc termékeire többek között szépségápolás, fagylalt és állateledel kategóriákban, kiderült, hogy a legnépszerűbb termékek között van a Crusty Wheat & Rye Bloomer (búza és rozs) kenyér és a Bon Gelati Classic Mini Mix fagylalt - jelentette a metro.co.uk.
A Lidl első vásárlói választási díjának eredményei szerint a szupermarket legnépszerűbb termékeit sikerült azonosítani Angliában. A díjazás során 81 000 vásárló adta le szavazatát a kedvenc termékeikre, amelyeket 12 különböző élelmiszer-kategóriában soroltak fel, beleértve a szépségápolást, a fagylaltot és az állateledelt is.
A pékáru kategóriában a Crusty Wheat & Rye Bloomer (1,99 £ - jelenlegi árfolyamon kb. 916 forint) bizonyult a legnépszerűbbnek, 17 000 szavazattal, ezzel elnyerve a "kenyerek királya" címet. A Bon Gelati Classic Mini Mix fagylalt (3,09 £ - kb. 1423 forint) is nagy népszerűségnek örvendett, mivel ára 31%-kal alacsonyabb volt, mint a hasonló Magnum Mini Classics márkás fagylaltoké. A Lidl előrejelzése szerint ezek a fagylaltok különösen népszerűek lesznek a melegebb időjárás beköszöntével 2024 nyarán. Kiderült az is, hogy fitneszrajongók körében kiemelkedően sikeres volt a Milbona High Protein csokis puding (0,99 £ - kb. 456 forint).
A Deluxe kategória győztesei között található a Lidl Deluxe Crunchy Vintage Cheddar sajt (2,99 £ - kb. 1377 forint), amelyet a legkedveltebb vásárlásnak ítéltek oda ebben a szegmensben. Az ünnepi termékek közül pedig kiemelkedett a Deluxe Irish Cream likőr (9,99 £/1 liter - kb. 4599 forint), amit a vásárlók kedvenc ünnepi italukként említettek.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.