Sokk a magyar boltokban: ezekkel a termékekkel kopasztják meg legálisan az áruházakat a vásárlók
Bár az áruházak polcain még mindig találni jó néhány, árában csúcson lévő árut, vannak azért szép számmal olyanok is, amik olcsósodnak.
Bár az áruházak polcain még mindig találni jó néhány, árában csúcson lévő árut, vannak azért szép számmal olyanok is, amik olcsósodnak.
Elképesztő árversenyt tapasztalhat a hazai üzletekben mindenki, aki elintézné a hétvégén a húsvéti hozzávalók nagybevásárlását.
A robotkasszák egyre nagyobb teret hódítanak a magyarországi boltokban, de még mindig megosztják a vásárlókat.
Vizsgálatunk során tíz népszerű márkatermék árát hasonlítottuk össze 3 ország, 2-2 boltjában. Az osztárk árak pedig lényegében ugyanazok, mint a magyarok.
Az áruház termékeit a foodora applikációján keresztül lehet megrendelni.
Bődületesen sokat lehet úgy spórolni, hogyha valaki egy diszkont sajátmárkás termékeit részesíti előnyben a márkázottakkal szemben.
A Kaufland, a Lidl testvérhálózata, intenzív kampányba kezdett a magyar vásárlók elcsábítására.
Vajon lenne még hely kiskereskedelmi boltoknak Magyarországon? A válasz az, hogy igen is meg nem is. De persze nem ezen múlik.
A sajátmárkás termékek részaránya a magyar boltokban évről évre növekszik. Egyre többen keresik ezeket a termékeket.
A PENNY Magyarország március 21. és március 28. közötti heti akciójában most akár 40%-kal olcsóbban is megvásárolhatja az ünnepi menü hozzávalóit.
Sok mindenre kell figyelni, ha az ember elmegy bevásárolni. De tényleg, néhány apró trükkel jókora mennyiségű pénzt lehet spórolni.
Az angliai Lidl friss választási eredményeként, amely során 81 000 vásárló szavazott kedvenc termékeire.
Mind a Piros Arany, mind a Gulyáskrém, de még a Fokhagymakrém és a Vénusz étolaj is jóval drágább Szlovákiában, mint idehaza.
Még mindig rengeteg magyar vásárlót zavar, ha a boltban túl gyorsan kasszázik a boltos kolléga. Pedig vannak trükkök a megakasztásukra.
A marketingesek többnyire hétpecsétes titokként kezelik, mi alapján rendeznek be egy üzlethelyiséget. A Pénzcentrum megszerezte a Lidl magyar diszkontjainak térképét.
A Penny-ben sem lehet bármennyit vásárolni a kötelező akciókkal érintett termékekből: például burgonyából, tejből, tojásból sem lehet korlátlanul venni.
Magyarországon annyira megdrágult az élelmiszer, hogy sokaknak megéri inkább átutazni Romániába.
A szakértők szerint a boltoknak és a vásárlóknak is egyaránt kedvező döntés született a SZÉP-kártya élelmiszerboltokba való visszavezetésével.
Kötelező akciók ide vagy oda, a bevásárlást sehogy sem lehet olcsón megúszni manapság.
Rém megosztott a magyar lakosság az önkiszolgáló kasszákkal kapcsolatban. Legalább annyian szeretik, mint amennyien utálják.