Napi egymilliárd étkezésnek felelne meg a 2022-ben világszerte feleslegesen kidobott élelmiszer az ENSZ Környezetvédelmi Programjának (UNEP) szerdán közzétett jelentése szerint.
Műanyag darabot talált egy marcipánnal töltött dán előállítású csokiban az egyik dán fogyasztó. A termékből Magyarországra is érkezett.
Dán előállítású, marcipánnal töltött csokoládéban talált műanyag darabot egy dán fogyasztó. A RASFF rendszeren érkezett információk szerint a termékekből nyolc EU-s tagállamba (köztük Magyarországra is) és hat 6 EU-n kívüli országba szállítottak. A NÉBIH felhívja a vásárlók figyelmét, hogy az alábbi azonosítókkal ellátott csokoládéból ne fogyasszanak, illetve ne adják gyermekeiknek.
A gyártó elővigyázatosságból minden, az érintett termékkel azonos időben gyártott tételre elrendelte a visszahívást, mert a csokoládéban talált narancsszínű műanyag darabok méretük miatt a kisgyermekek számára fulladásveszélyt jelenthetnek. A visszahívásban érintett tételeket Magyarországon is forgalomba hozták.
A termék azonosító adatai:
- Megnevezése: "Anthon Berg Sweet Moments marzipan Bar Mini" - csokoládé
- Tételszám: 72222 és 72257
- Minőség megőrzési idő: 03-09-2018, 04-09-2018, 10-09-2018, 01-10-2018, 02-10-2018, 08-10-2018 és 09-10-2018.
- Kiszerelés: 1155 gramm (7*165 gramm/zacskó)
- Származási ország: Dánia
- RASFF referenciaszám: 2017.1823
A NÉBIH felhívja a vásárlók figyelmét, hogy a fenti azonosítókkal ellátott csokoládéból ne fogyasszanak, illetve ne adják gyermekeiknek. A termék első magyarországi forgalmazójánál a NÉBIH vizsgálatot indított az ügyben. Jelenlegi információink szerint hazánkban csak a fent megjelölt azonosítóval ellátott tételek érintettek a termékvisszahívásban.
A pelenkagyártó csecsemőkről felnőttekre vált át: ide vezetett a drasztikusan kevés gyerek születése
Japán gyorsan öregedő társadalma és csökkenő születésszáma miatt, bejelentette egy pelenkagyár, hogy felfüggeszti a csecsemőpelenka-gyártását és a felnőtteknek szánt pelenkák piacára koncentrál.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- 10,4 százalékkal volt magasabb a reálkereset januárban, mint egy évvel korábban - a nap hírei
- Férfi vízilabda ob I - Simán nyerte a fővárosi rangadót az FTC
- Két hétig korlátozzák a nyugati ország vasútforgalmát
- A magyar vidéken tartott ülése miatt bírálja a kormányt az ellenzék
- Kaiser Ferenc: több mint ezer légi célt tud majd követni a Vaskupola magyar lokátora
- Újabb borzalmak a rémségek zalai kertjében