Az autósok többsége nem hallott arról, hogy jövőre öt vármegyére is féláron, vagy még olcsóbban vehető meg az éves autópályamatrica.
Az AAA AUTO által értékesített gépkocsik 20 százalékát már online vásárolták meg az ügyfelek április első felében, miközben a személyes ügyintézés és értékesítés bizonyos korlátozásokkal továbbra is engedélyezett. A koronavírus-járvány alatt is van érdeklődés a használt gépkocsik vásárlása iránt, bár ez természetesen elmarad az ebben az időszakban megszokott szinttől. A cég ezt annak a ténynek tulajdonítja, hogy az emberek felismerték, hogy a fertőzés megelőzésének egyik leghatásosabb módja, ha gyakrabban használnak személygépkocsit tömegközeledés helyett.
- nyilatkozta Karolína Topolová, az AAA AUTO nemzetközi használtautó-kereskedői hálózatot üzemeltető AURES Holdings vezérigazgatója és igazgatósági elnöke. Karolína Topolová szerint a használt autók vásárlása iránti érdeklődés a vártnál kevésbé esett vissza.
- tette hozzá Karolína Topolová.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








