A dohányzás egészségre gyakorolt káros hatásainak tudatosulása egyre több felnőttet ösztönöz a leszokásra.
Egyes dohánytermékek ára 30 forinttal, míg a finomra vágott fogyasztási dohánytermékek ára 50-80 forinttal lett drágább a mai naptól a trafikokban. A Pénzcentrum a NAV oldalán szúrta ki a módosítást, fogyasztói visszajelzéseink szerint sok vásárlót ért váratlanul az árváltozás. A mai áremelkedés olyan népszerűbb márkákat érint - többek között -, mint a Multifilter, Marlboro, Philip Morris, vagy a Chesterfield.
A valamennyi dohányipari szereplő által kötelezően végrehajtandó, fokozatos, 3 illetve 4 lépcsős emelés nyomán a mai napon újabb termékek ára változott a Nemzeti Dohányboltokban - a NAV oldalán megjelent tájékoztató szerint március 5-től 65 dohánytermék ára emelkedett. A szálas, dobozos cigaretták egyes márkák esetében így 30 forinttal, míg a vágott dohány 30 grammos csomagjai 50, 50 grammos csomagjai pedig 80 forinttal lettek drágábbak. Ezek mellett néhány szivarkának is nőtt az ára: a Marlboro Leaf és Marlboro Leaf Beyond Blue mától 450 forint, a Philip Morris Red filteres szivarka és a Philip Morris Blue filteres szivarka ára pedig 550 forintra nőtt.
Az mai napon életbe lépett áremelkedés a Philip Morris Magyarország Kft. termékeit érinti. A törvényi kötelezettségüknek eleget tevő többi szereplő vagy már eleget tett az előírásnak, vagy várhatóan a következő héten lépi meg az áremelést. A mostani emelés a 2019. július elsejéhez képest, a PMI termékeire vonatkozóan azt jelenti, hogy a dobozos cigik ára 90 forinttal emelkedett, ez összességében nagyjából 6-7 százalékos áremelést jelent. Míg a vágott dohány ára mintegy 200-320 forinttal emelkedett tavaly március óta, ami azátlagosan 16 százalékos növekményt jelent a fogyasztói árban.
Fontos tudni, hogy a termékek árát a gyártók/forgalmazók határozzák meg, és regisztrálják az ND Nemzeti Dohánykereskedelmi Nonprofit Zrt. rendszereiben, aki ezeket az adatokat a NAV-val megosztja. az árváltozás mértékét nem teszi közzé, csupán az árváltozással érintett termékek körét, azok új árát, és azok érvényességi dátumát. A NAV Árváltozásra hetente két alkalommal kerülhet sor, a jogszabályok rendelkezése szerint.
Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Itt meghallgathatja Orbán Viktor CPAC-en elmondott beszédét
- Nehezen elérhetőek a háziorvosok
- A magyar háztartások közel egyharmadában még mindig fával fűtenek
- Piros lapot kapott Kerkez Milos, csapata fellebbez a döntés ellen
- Szijjártó Péter: ez történelmi esemény
- Moszkva atomháborúval fenyegette meg Varsót