Tavaly december végére több mint 9 milliárd forint maradt felhasználatlanul a SZÉP kártyákon.
Korán kezdődtek idén a nyári leárazások: a ruházati boltokban a legszembetűnőbbek az akciók. Érdemes óvatosnak lenni a túl nagy árengedményekkel: a szakmabeliek szerint csalóka lehet, ha már most 70 százalékos kedvezményt kínál egy bolt.
Már múlt hét elején lehetett látni a leárazást jelző "SALE" feliratokat a kirakatokban, az igazi hullám azonban csak június közepén kezdődött. A kisebb márkák egyből belemennek az 50 százalékos kedvezményekbe, a nagyobbak inkább kivárnak, 20-30 százalékkal indítanak, majd hamarosan jönnek a nagyobb leértékelések - mondta el a Pénzcentrumnak az egyik legnagyobb budapesti bevásárlóközpont ruházati boltjának munkatársa.
Ugyanakkor itt is folyamatos változás figyelhető meg: évről évre egyre korábbra tolódik az akciós időszak kezdete, a nyár végéről inkább júniusra. Informátorunk szerint legfeljebb július közepéig tarthat a leárazás, augusztusra már minden boltban az őszi kollekciók (például kabátok, pulóverek) lesznek. Érdemes tehát most vásárolni, például az iskolakezdésre is.
Már most is trükköznek
- jellemezte a helyzetet forrásunk.
A plázákban járva tényleg találkozhatunk látványosan nagy kedvezményekkel: ezek a legtöbb esetben csak az árukészlet kis részét érintik.
A webshopok is elkezdték
A plázák ruhaboltjaihoz, a sportboltokhoz időzítve a webshopok is bekapcsolták az akciórakétákat. A magyar webshopját néhány hete elindító H&M szerdán küldött hírlevelet a nyári leárazásról. A kisebb márkák közül a magyar ruházati cég, a BP már májusban akciózott, júniusban pedig webshopjából ingyen szállít házhoz, a sportcipőkre szakosodott Pig Shoes több termékére 30 százalékos kedvezményt kínál. A Shopline-nál is találkozhatunk nyári leértékelésekkel: a könyveken, CD-ken, szépségápolási termékeken túl például több sportruházati termék is kedvezménnyel kapható. A nagy külföldi divat/ruházati webshopok ezen a héten nyitották meg akciós kínálatukat - akár 50 százalékos kedvezményekkel.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 20 000 000 forintot 20 éves futamidőre már 6,89 százalékos THM-el, havi 150 768 Ft forintos törlesztővel fel lehet venni az ERSTE Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,89% a THM, míg a MagNet Banknál 7,03%; a Raiffeisen Banknál 7,22%, az UniCredit banknál pedig 7,29%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
Mit érdemes most venni?
Ha nem feltétlenül az számít, hogy a legfrissebb divat szerint öltözzünk,érdemes lehet most vásárolni akár őszre, jövő tavaszra, sőt, az előttünk álló nyári hónapokra is:
- nadrágot, farmert
- pólókat
- sportruházati cikkeket
- alsóneműt
- fürdőruhát
- nyári cipőt, sportcipőt, strandpapucsot
- táskát, hátizsákot
- tavaszi/őszi kabátot
- a webshopokban akár drágább téli ruházatot is (jelentős kedvezménnyel)
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








