Mivel egyre többen ajándékoznak játékot gyerekeknek húsvét alkalmából, az eMAG-nál idén fellendült ezek forgalma.
Ha eddig azt hitted, hogy a tésztaszószokból bármennyit ehetsz, rosszul hitted. A Dolmio tulajdonosa elárulta, hogy hetente legfeljebb egyszer ajánlja a szószok fogyasztását, mert magas a zsír-, só- és cukortartalmuk. Ennek a kijelentésnek a hatását már a cég bevétele is erősen megérezte.
Néhány hónap leforgása alatt hatmillió üveggel esett vissza a Dolmio szószok eladása Nagy-Britanniában, miután a cég vezetése - még áprilisban - arra figyelmeztette a vásárlókat, hogy hetente csak egyszer egyenek a szószokból. Ezt azzal indokolták, hogy a termékek magas zsír-, só- és cukortartalmúak. Úgy tűnik, a brit családok megértették az üzenetet, és úgy döntöttek, hogy inkább friss házi készítésű szószokat tesznek a családi asztalra.
Legalábbis a Daily Mail beszámolója szerint a Dolmio eladása szeptember végéig 32,5 millió literrel csökkent, ami 6 millió 500 grammos üveget jelent. Így a brit piacon jelen lévő legnagyobb tésztaszósz márka eladása 6,2 százalékkal, 124,5 millió fonttal csökkent.
Mi újság idehaza?
Mielőtt viszont bárki hanyatt-homlok rohanna a konyhába, hogy megszabaduljon az otthon fellelhető összes "mérgező" tésztaszósztól, érdemes tisztázni, hogy minden, ami a hazai élelmiszer-áruházak polcain megtalálható, az megfelel a magyar élelmiszerbiztonsági szabályoknak. Emellett, ha valaki nagyon egészségtudatosan vásárol, az a címkén eddig is láthatta, hogy milyen összetevőből mennyi szerepel az adott termékben.
A másik fontos dolog, amit érdemes még hangsúlyozni, hogy a fenti kijelentés a brit piacon értékesített termékekre vonatkozik ugyan, de a Pénzcentrum összehasonlította a hazai boltokban kapható szószokkal. Valóban van némi eltérés az összetevők között, de csak elenyésző, így tehát itthon is érdemes megfontolni, hogy egy héten hányszor kerüljön üveges szósszal készült étel a családi asztalra.
Komoly átalakítás érik a kórházakban: új rendszert eresztenének a betegekre, sokan nem fognak örülni
Egy friss tanulmány alapján a Foresight nevű mesterséges intelligencia előrejelezheti a betegek lehetséges egészségügyi problémáit.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- 11 százalékkal kevesebben születtek, mint egy éve ilyenkor, de nőtt a házasodási kedv
- Mutatjuk, hogyan alakul a tojás ára a húsvéti időszakban
- A szélvihar áll nyerésre a balatoni vonatokkal szemben
- Baj van a Google térképes keresőjével, az is kiderült, miért
- A Papp László Budapest Sportarénában lehet majd pacsizni Szoboszlaival
- Letartóztattak egy borsodi polgármestert