Bolti és éttermi halászleveket kóstolt vakteszten a TikTokon ismert magyar szakács, brgs_thamek, hogy kiderüljön, melyik éri meg igazán az árát.
A Labubu játékfigurák másodpiaci árának csökkenése inkább a kínálat növekedésével, mintsem a kereslet visszaesésével magyarázható, miközben a Pop Mart bevételei továbbra is meredeken emelkednek. - számolt be a Reuters.
A 22 éves Kasidit Teerawiboosin, aki Thaiföldön a Pop Mart játékok viszonteladójaként tevékenykedik, arról számolt be, hogy a korábban könnyen profitot hozó Labubu figurák másodpiaci árai "nagyon, nagyon gyorsan csökkennek".
A Pop Mart "The Monsters" sorozatába tartozó Labubu figurák az első félévi bevétel több mint egyharmadát tették ki, miközben az eladások meredeken emelkedtek olyan hírességek rajongásának köszönhetően, mint Lisa a Blackpink K-pop csoportból, Rihanna énekesnő és David Beckham - számolt be a Reuters.
A kínai Qiandao műjáték viszonteladói platform adatai szerint az áprilisban bevezetett "Luck" Labubu figura ára júniusban tetőzött 500 jüan (70,20 dollár) felett a másodpiacon, de mostanra 108 jüan körülire csökkent. A sorozat más karaktereinek árai már a hivatalos Pop Mart üzletek árai alá estek.
A befektetők gyorsan a hűlő keresletre fogták a viszonteladási árak csökkenését, ami a Pop Mart részvényárfolyamának mintegy 25%-os esését eredményezte az augusztusi csúcsokhoz képest. Az elemzők és maga a vállalat azonban azt állítják, hogy a probléma inkább a kínálat növekedése, nem pedig a kereslet csökkenése.
A Pop Mart közlése szerint idén megtízszerezte a plüssjátékok, köztük a Labubu figurák kínálatát, és havonta körülbelül 30 millió darabot gyárt.
"Ez hasonló a koncertjegyekhez" – mondta Sid Si, a Pop Mart ügyvezető igazgatója és társüzemeltetési vezetője a Reuters Labubu viszonteladási értékével kapcsolatos kérdéseire. "A rajongók gyakran túlárazott jegyekért versengenek, mert a helyszínek nem tudnak több ülőhelyet biztosítani a megnövekedett kereslet kielégítésére, de a Pop Mart esetében van egy döntő különbség – proaktívan növelhetjük a kínálatot a keresleti nyomás enyhítésére."
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 20 000 000 forintot 20 éves futamidőre már 6,89 százalékos THM-el, havi 150 768 Ft forintos törlesztővel fel lehet venni az ERSTE Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,89% a THM, míg a MagNet Banknál 7,03%; a Raiffeisen Banknál 7,22%, az UniCredit banknál pedig 7,29%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
A Morningstar elemzője, Jeff Zhang szerint a csökkenő viszonteladási árak "potenciálisan" jelezhetik a kielégített keresletet, de a megnövekedett kínálatot is, figyelembe véve, hogy a viszonteladók valószínűleg jelentős részét tették ki az elsődleges piaci eladásoknak.
A Pop Mart bevételei július-szeptemberben akár 250%-kal is nőttek, meghaladva az év első felének 204,4%-os növekedését, derül ki egy tőzsdei bejelentésből.
A Morgan Stanley elemzői egy szeptemberi ügyfélközleményben megjegyezték, hogy "a másodpiaci árak nem tükrözik hatékonyan a valós keresleti-kínálati helyzetet", különösen a Pop Mart idei erőfeszítései fényében, amelyek a spekuláció korlátozására irányultak, és "erre a mutatóra túlzottan támaszkodva félrevezető következtetésekre juthatunk".
A feltörekvő karakterek, mint a "Twinkle Twinkle" és a nemzetközi terjeszkedés lehetősége továbbra is fontos tényezők a Pop Mart növekedése szempontjából, állítják a Morgan Stanley elemzői.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








