Emellett kábítószergyanús növényi anyag is előkerült, ezért a pénzügyi nyomozók értesítették a rendőrséget.
Elképesztő csalásra derült fény: rengeteg magyart verhettek át ilyen termékekkel, bődületes pénzük bánta
Több mint ezer, ismert sportmárkák és külföldi klubcsapatok logójával ellátott hamis terméket találtak a pénzügyőrök egy vállalkozás székhelyén. A cég ezeket a termékeket replikaként árulta egy webáruházban, a Nemzeti Adó- és Vámhivatal ellenőrzése azonban egyértelmű jogsértést tárt fel.
A NAV közlése szerint az adóellenőrök folyamatosan figyelik az online piactereket és webáruházakat, hogy kiszűrjék a jogsértő értékesítéseket, valamint megvédjék a jogtulajdonosok és a vásárlók érdekeit. Kiemelt kockázatot jelentenek azok a termékek, amelyeket replika megjelöléssel kínálnak, mivel ezek is gyakran hamisítványnak minősülnek.
A Pest Vármegyei Adó- és Vámigazgatóság munkatársai egy olyan webáruházat ellenőriztek, amely szurkolói termékeket árult replika megnevezéssel. A próbavásárlás során felmerült a gyanú, hogy a megvásárolt áru hamis, ezért a pénzügyőrök a vállalkozás székhelyén is ellenőrzést tartottak.
Az ellenőrzés során több mint ezer darab, ismert sportmárkák és külföldi klubcsapatok logójával ellátott terméket találtak. A védjegytulajdonosok képviselői megvizsgálták az árut, és megállapították, hogy mindegyik silány minőségű hamisítvány.
A pénzügyőrök összesen 1032 hamis terméket foglaltak le, és iparjogvédelmi jogok megsértése miatt eljárást indítottak. A próbavásárlás során számlát sem kaptak, ezért a bizonylatkiállítási kötelezettség elmulasztása miatt külön eljárás is indult. A jogtulajdonosoknak okozott vagyoni hátrány meghaladja a 20 millió forintot.
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








