Az ALDI Magyarország saját karácsonyi vásárt nyit Budapest belvárosában, hogy az ünnepi készülődés hangulatát valóban mindenki számára elérhetővé tegye.
Rákontráz a Lidl és az Aldi akciójára a Tesco: óriási kedvezményt kapnak az idősek, indul a boltháború
A nyugdíjasok számára kiadott 30 000 forintos élelmiszer-utalvány kapcsán Tesco komoly akciót hirdetett. Korábban a Lidl és az Aldi is kedvezményeket hirdetett a jogosultaknak.
A nyugdíjasok számára kiadott 30 000 forintos élelmiszer-utalvány kapcsán hirdetett akciót a Tesco, így az utalvány az áruházláncnál akár 34 500 forint értékű vásárlásra is elegendő lehet - közölte a cég. A kedvezmény kombinációjának köszönhetően a vásárlók 10% azonnali kedvezményt kapnak, és az elköltött összeg után további 5%-os értékben kupont is ad az áruházlánc, amit a kínálatában bármire felhasználhatnak a jogosultak.
Mindez azt jelenti, hogy minden 2000 forintnyi élelmiszerutalvány után 100 forint kupon jár, így a vásárlók akár 15%-kal többet vihetnek haza ugyanabból a támogatásból. A kedvezményeket a Tesco egészen az év végéig biztosítja. A beváltás egyszerű: a pénztáraknál automatikusan érvényesülnek a kedvezmények, a kuponokat pedig a pénztárosok adják át a vásárlás végén.
Elsőként az Aldi jelentette be, hogy 1000 forint értékű kupont kap, aki legalább 8000 forint értékben vásárol, és fizetéshez akár csak részben nyugdíjas élelmiszerutalványt használ fel. Erre kontrázott a Lidl azzal, hogy a legalább 5 ezer forint értékű nyugdíjas élelmiszer-utalvány beváltása után 500 forintos kupont kapnak az idősek, ami akár 3 000 forint plusz kedvezményt jelenthet számukra.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








