Nagy Ádám, a Nádudvari Élelmiszer ügyvezetője szerint az árrésstop miatt elmaradtak az indokolt áremelések, miközben a költségek érdemben nőttek.
Világhírű sztártermék érkezik a Lidl kínálatába: csak pár napig lesz akciós, roham indulhat a boltokba
Szeptember elején különleges, TikTok-trendek által inspirált édességekkel és újdonságokkal bővül a Lidl kínálata. A vásárlók többek között unikornisos csokoládét, extrém ízű cukorkákat és matcha italport is találhatnak az akciós polcokon.
Szeptember 1-jétől új, a TikTok-trendek által ihletett édességekkel és különlegességekkel találkozhatnak a vásárlók a Lidl polcain. Az áruházlánc akciós kínálatában több ismert nemzetközi márka és különleges ízvilág is helyet kapott, amelyek közül több igazi kuriózumnak számít a hazai piacon - szúrta ki az akciós újságban a Pénzcenrum.
A választékban megtalálható a Chocol’art Black Unicorn csokoládé 1999 forintért, a Labuchoc táblás csoki 1499 forintért, valamint az Oreo japán matcha ízesítésű krémes keksze 1099 forintért.
A gumicukrok kedvelőinek kínálják a Sour Patch Kids csomagot 999 forintért, az Amos Fruit Gummy epres változatát 799 forintért, illetve a Nerds Gummy Clusters édességet 1399 forintért. A savanyú és extrém ízek rajongói sem maradnak ki: a Warheads nyalóka 899 forintért, a Jelly Belly Bean Boozled tréfás zselécukorkái pedig 899 forintért érhetők el.

A kínálat része továbbá a Munch Punch fagyasztva szárított cukorka 1199 forintért, a Mike and Ike Mega Mix drazsé 999 forintért, valamint a Wonka Nerds szőlős-epres változata 599 forintért. Az újdonságok között külön figyelmet érdemel a Squid Game tematikájú rizstészta és tteokbokki 1199 forintért, a True Dates ízesített datolya 849 forintért, valamint a prémium PureGold matcha italpor 2999 forintért. A Lidl ezzel a válogatással kifejezetten a fiatal vásárlókat és az újdonságokra nyitott édességkedvelőket célozza meg.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








