Az előző év azonos időszakához mérten 2,7%-kal mérséklődött, az előző hónaphoz képest 0,5%-kal bővült az ipari termelés.
Óriási dobást jelentett be a MediaMarkt: ez lehet az ütőkártyájuk, rengeteg vásárló örülhet
Lezárult a pilot projekt, immár 40 MediaMarkt üzletből lehet a Wolton keresztül rendelni.
Országosra bővül a Wolt és a MediaMarkt együttműködése: 40 üzlet kínálatából lehet akár 35 percen belüli kézbesítéssel elektronikai termékeket rendelni.
Mint közölték, a legkelendőbb termékek toplistájának élén az eddigi tapasztalatok alapján az utángyártott (Lightning) iPhone töltőkábel, egy “utazásbiztos” pendrive és egy ultrakönnyű, vezeték nélküli, ledes egér áll. A legnépszerűbb kategóriák az akkumulátor/elem, a bluetooth hangszóró és a fejhallgató, fülhallgató. Ezekből is látszik, hogy a vásárlók gyakran last minute helyzetekre keresnek gyors megoldást, amikor lemerült valami a munkahelyen, vagy épp elfelejtettek a kertipartiba hangszórót vinni - de volt, aki oszlopventilátort, gaming kontrollert vagy éppen Pokémon harci pörgettyűt rendelt.
A legnépszerűbb időszakok a rendelésekre csütörtök dél körül és délután, illetve szombat és vasárnap délután. Vagyis a rendelések túlnyomó többsége pont akkor történik, amikor az ember vagy még dolgozik, vagy már elindult valahova, és gyorsan kéne egy töltő vagy kábel, de nem akar (vagy nem tud) azzal időt tölteni, hogy saját maga menjen el érte.
Jelenleg közel 4000 MediaMarkt által forgalmazott termék érhető el az alkalmazásban, és a lista folyamatosan bővül – az apró kiegészítőktől a komolyabb eszközökig.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 20 000 000 forintot 20 éves futamidőre már 6,89 százalékos THM-el, havi 150 768 Ft forintos törlesztővel fel lehet venni az ERSTE Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,89% a THM, míg a MagNet Banknál 7,03%; a Raiffeisen Banknál 7,22%, az UniCredit banknál pedig 7,29%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
A Media Markt marketingvezetőjével, Karczub-Lehoczky Fannival éppen ezen a héten beszélgettünk a kiskereskedelmi marketing aktuális dilemmáiról: az interjút itt lent most újra elolvashatod.
A sikeresen zárult pilotprogramot követően tehát júniustól a MediaMarkt kiválasztott termékei elérhetőek a Wolton keresztül többek között Debrecenben, Miskolcon, Szegeden, Pécsett, Szombathelyen, Győrben, Nyíregyházán, Kecskeméten, Tatabányán, és még számos más városban is – a teljes lista megtalálható a Wolt alkalmazásban.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.







