Átfogó közös ellenőrzésbe kezd a Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság (NKFH) és a Szabályozott Tevékenységek Felügyeleti Hatósága (SZTFH).

A drogériapiac az utóbbi években erőteljes bővülést mutat, különösen a szélesedő termékkínálat és a vásárlói igények változásának köszönhetően, például a szépségápolási és egészségmegőrző termékek iránti kereslet növekedése révén. Ráadásul az üzletekben ma már nemcsak a hagyományos márkák termékeivel, hanem egyre több híresség saját márkájával is találkozhatunk. Utánajártunk, hogy milyen előnyökkel jár egy drogéria számára, ha celebmárkákat árusít, van-e mérhető keresletnövekedés, hogyan zajlik a termékfejlesztés, és milyen szempontok alapján készülnek az új termékek.
A drogériák sikerének egyik kulcsa, hogy folyamatosan alkalmazkodnak a változó vásárlói igényekhez. Az új termékkategóriák, mint például a hírességek által indított celebmárkák, valamint a szolgáltatásbővítési trendek mind hozzájárulnak a növekedéshez. A szépségápolási termékek mellett egyre nagyobb kereslet mutatkozik a vitaminok, táplálékkiegészítők és egyéb egészségmegőrző termékek iránt, ami szintén új lehetőségeket kínál.
A fenntarthatóságra való fókuszálás szintén egyre nagyobb szerepet kap a drogériák stratégiájában. A környezettudatos vásárlók számára a fenntartható és környezetbarát termékek egyre fontosabbá válnak, ezért a drogériák is bővítik választékukat ilyen típusú árukkal. Egyre több olyan termék található a polcokon, amelyek csomagolása környezetbarát, ami tovább erősíti a vásárlói lojalitást és a piac növekedését.
Címlapkép: Pénzcentrum

Akár több tízezer forintot is költenek a szülők Húsvétkor: a kreatív játékok, LEGO készletek az élen
A húsvét az év első nagy családi ünnepe, amely a hagyományok és az ajándékozás időszaka a kisgyermekes háztartásokban.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


