2026 márciusától automatikus értesítési rendszert vezetnek be az állami egészségügyben, hogy csökkentsék a betegek meg nem jelenéséből adódó kapacitáskiesést.
Egyértelműen az édességek generálják a legnagyobb forgalmat húsvét előtt az élelmiszer-kiskereskedelemben, március elején már elérhetőek a húsvéti termékek, és bár idén a fizetésnap sokaknál húsvét utánra esik, a vásárlók már a hónap elejétől kihasználhatják a különféle kedvezményes lehetőségeket.
Ha húsvét, akkor csokinyuszi és csokitojás – ezekből és az egyéb húsvéti édességekből fogy a legtöbb a Tesco üzleteiben ás auz online felületein az ünnepek előtt. Az ebben az időszakban szintén keresett hús- és tejtermékek csak ezután következnek a forgalmi rangsorban az áruházláncnál, de az év többi részéhez képest a kosarakban ilyenkor nagyobb arányban találhatók üdítők és szeszesitalok is.
A korábbi évek alapján az áruházlánc megnövekedett forgalomra számít az ünnepek előtt. Habár a tipikusan húsvétkor fogyasztott élelmiszerek és a tavaszi dekor is már március elejétől elérhető a választékban, a tapasztalatok szerint a vásárlók többnyire az utolsó pillanatra időzítik ezeknek a szezonális termékeknek a beszerzését.
Nagypénteket megelőző csütörtökre, március 28-ára, illetve szombatra, március 30-ra várjuk a legtöbb vásárlót, akik rendszerint egyszerre vesznek meg minden, a húsvéti ünnepléshez szükséges terméket. Idén azonban a húsvét egy héttel korábbra esik, mint 2023-ban, így sokan lesznek, akiknek még nem érkezik meg a havi fizetésük a nagybevásárlás idejére. Ezért is tartjuk fontosnak, hogy vásárlóinkat már március első felében is számos kedvezménnyel segítsük a költségkeret okos beosztásában. Bízunk benne, hogy a tudatos vásárlást szem előtt tartva kihasználják a különféle akciókat és a hűségkártya nyújtotta előnyöket, mely utóbbiakkal már 2,6 millió Clubcard-tagunk él rendszeresen
– mondta Martin Coulam, a Tesco Magyarország működési igazgatója.
Az átlagos húsvéti vásárlói kosár tavaly 8000 forint körül alakult. Hogy idén minél több kerülhessen az ünnepi asztalra, az áruházlánc hetente mintegy 1000 terméket kínál jelentős árkedvezménnyel, amelyben olyan árucikkek is olcsóbban találhatók most meg, mint a kötözött sonka és lapocka, húsvéti kalács, gyerekkönyvek, színezők és foglalkoztatók, szakácskönyvek, valamint a húsvéti ajándékok becsomagolásához szükséges hozzávalók.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Az Árgarancia programjában továbbá mintegy 600 alapvető élelmiszer és háztartási cikk árát tartja tartósan alacsonyan. Ha a vásárló mégis olcsóbban találná meg máshol az árgaranciás termékeket, az áruházlánc visszafizeti az árkülönbözetet. Emellett hetente jellemzően 20 közkedvelt termék érhető el bombaáron – március 7-től például a Kinder meglepetés és a Pick szalámi –, és húsvét előtt is változatlanul érvényes a Friss 5 akció, melynek köszönhetően hetente ötféle különböző zöldség és gyümölcs kapható extra alacsony áron. Továbbá március 7. és 10. között, valamint március 14. és 17. között újra élnek a Triplázó napok, amikor minden elköltött 100 Ft után 1 pont helyett 3 pontot írnak jóvá a kasszáknál a Clubcard egyenlegeken, a pontok pedig fizetéskor kupon formájában felhasználhatók.
Az áruházlánc üzleteiben mintegy 80 ezer kilogramm csokinyuszi fogy húsvét előtt, ezenkívül mintegy 300 tonna sonka kerül az üzletek polcaira, melyek közül a leggyakrabban keresettek a kötözött lapocka és a frikandó.
Természetesen a tojás sem hiányozhat az áruházak kínálatából, melyből húsvét előtt az éves értékesített mennyiség 15 százaléka fogy – jellemzően M-es méretben. Továbbá 250 ezer darab kalácsot forgalmaz az ünnepeket megelőző időszakban frissen sütve és előre csomagolva, édes és sós (például tormás) ízekben egyaránt, beleértve az egyre népszerűbb babkát is.
Műfenyő vagy igazi? Pont kerülhetett az ősi vita végére: tisztul a kép, minden ebbe az irányba mutat
A karácsonyi időszak közeledtével egyre többen foglalkoznak a karácsonyfa-választás kérdésével.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
3,5%-os kamatozású hitellel segíti a tudatos otthontervezést a Fundamenta megújult lakásszámlája (THM: 5,04–5,31%) (x)
Frissítette egyik legnépszerűbb termékét, az Otthontervező Lakásszámlát a Fundamenta, azzal a céllal, hogy még inkább megkönnyítse ügyfelei számára lakáscéljaik elérését.
-
A stílus maga az ember - már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei (x)
A Gránit Bank most azon ügyfeleinek, akiknek az ajánlására két további ügyfél számlát nyit a banknál december 19-ig, díjmentesen biztosít digitális fizetésre alkalmas karkötőt.








