Bolti és éttermi halászleveket kóstolt vakteszten a TikTokon ismert magyar szakács, brgs_thamek, hogy kiderüljön, melyik éri meg igazán az árát.
A McDonald's nagyobb hamburgerek bevezetését, több ezer új étterem nyitását, hűségprogramjának bővítését és a növekedés fokozása érdekében a marketingtevékenység fokozását tervezi - számolt be a CNN.
A McDonald's, a globális gyorsétterem-óriás bemutatta növekedési stratégiáját, amelynek középpontjában a terjeszkedés áll. Chris Kempczinski vezérigazgató a CNN-nek adott interjúban elárulta, hogy a vállalat lehetőséget lát abban, hogy nagyobb hamburgereket kínáljon vásárlóinak. Ez része annak a szélesebb körű tervnek, amely szerint a menüktől kezdve a cég globális terjeszkedéséig mindent nagyobbra akarnak méretezni.
A vállalat a hamburgerek ízének javításán dolgozik, és azt tapasztalta, hogy a vásárlók a nagyobb adagok iránt is érdeklődnek. Jo Sempels, aki azokat a piacokat felügyeli, ahol a McDonald's licenceli a márkáját, egy befektetői rendezvényen kijelentette, hogy figyelembe vették a vásárlók visszajelzéseit, és megértették a nagyobb, jó minőségű hamburgerek iránti igényüket.
A McDonald's az étlapkínálat bővítése mellett több ezer új étterem megnyitását is tervezi világszerte. A vállalat célja, hogy 2027-re világszerte elérje az 50 000 helyet, szemben a szeptember 30-i mintegy 41 000-rel. Ez jelentené a leggyorsabb növekedési időszakot a vállalat történetében.
Manu Steijaert, a McDonald's globális ügyfélkapcsolati vezetője a befektetői rendezvényen hangsúlyozta, hogy a vállalat már most is hatalmas mérete és léptéke ellenére még mindig van hely a növekedésre. Kiemelte annak fontosságát, hogy fizikailag közelebb legyenek a vásárlókhoz a kényelem és a jobb szállítási idő érdekében.
Az ambiciózus terv azt is tartalmazza, hogy 2027-ig 150 millióról 250 millió aktív felhasználóra növeli hűségprogramját 90 napos időszakonként. Joe Erlinger, a McDonald's USA elnöke a szerdai befektetői rendezvényen megjegyezte, hogy az ilyen hűségprogramokból származó adatok jelentős versenyelőnyt jelentenek majd az éttermi helyszínek mellett.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 20 000 000 forintot 20 éves futamidőre már 6,89 százalékos THM-el, havi 150 768 Ft forintos törlesztővel fel lehet venni az ERSTE Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,89% a THM, míg a MagNet Banknál 7,03%; a Raiffeisen Banknál 7,22%, az UniCredit banknál pedig 7,29%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
A McDonald's emellett azt tervezi, hogy fokozza marketingtevékenységét. Jill McDonald, aki a teljes egészében saját tulajdonú nemzetközi piacokat felügyeli, a szerdai rendezvényen elmondta, hogy a marketing maximalizálása jelentős növekedési lehetőséget jelent a vállalat számára.
Ez az átfogó stratégia egy olyan időszakban jön létre, amikor az inflációs aggodalmak miatt sok ügyfél keresi a módját annak, hogy kevesebbet költsön. Kempczinski azonban biztosította, hogy a készülő hamburgerük annak ellenére, hogy nagyobb méretű, kiváló értéket kínál majd ahhoz képest, amit máshol találnak a vásárlók.
Végeredményben a McDonald's növekedési stratégiája egy sokoldalú megközelítés, amely magában foglalja a menüajánlatok bővítését, a globális helyszínek számának növelését, a hűségprogram bővítését és a marketingtevékenységek fokozását. A vállalat úgy véli, hogy ezek az intézkedések segítenek a változó vásárlói igényeknek való megfelelésben és a növekedési pálya folytatásában.
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








