A korábbi tendenciákhoz hasonlóan idén is az ingyenes hirdetések voltak a legkeresettebbek a használtpiacon, de nagy értékű áruk is szép számmal találtak gazdára.
Komoly bajban vannak a magyarok: jövedelmük tekintélyes részét kénytelenek élelmiszerre költeni
Egy friss kutatás szerint a magyarok összes, árucikkekre és fogyasztói szolgáltatásokra fordított kiadásainak a 18 százalékát teszik ki az élelmiszerek és az alkoholmentes italok.
A Picodi.com elemzői 105 ország statisztikai adatait vizsgálták meg és kiszámolták, hogy a világ különböző régióinak lakói mennyit költenek élelmiszerre - olvasható friss közleményükben.
Az összegyűjtött adatok alapján kiderült, hogy országtól függően az élelmiszerre költött összeg néhány százalék vagy akár az összes fogyasztási kiadás felénél is több lehet. Például, számos országban az otthon fogyasztott élelmiszerek és alkoholmentes italok átlagosan kevesebb mint az összes kiadás 1/10-ét teszik ki: az USA-ban 6,7 százalék, Szingapúrban 8,4 százalék, az Egyesült Királyságban 8,7 százalék, Írországban 9,2 százalék, Svájcban 9,9 százalék.
Magyarország ezen a listán a 35. helyen áll a 105 ország közül – az élelmiszer és az alkoholmentes italok az árucikkek és fogyasztói szolgáltatások kiadásainak 18 százalékát teszik ki. Ez az érték közelít a Görögországban (17,6%) és Chilében (18,5%) mért adatokhoz.
A vizsgált országok közül a nigériaiak (59%), a mianmariak (56,6%) és a kenyaiak (56,1%) költik a legtöbbet élelmiszerre.
Mennyit költünk élelmiszerre Európában?
Mennyiségileg az európai országok közül Svájc (325 euró/hó), Norvégia (308 euró/hó) és Dánia (281 euró/hó) lakosai költik a legtöbbet élelmiszerre, ami részben az ezekben az országokban általában magas árszínvonallal magyarázható.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Havonta az élelmiszerre egy átlagos személy Magyarországon 120 eurót költ, ami kb. 44 600 forint.
Európában a legalacsonyabb összegeket Ukrajna (98 euró/hó), Belarusz (89 euró/hó) és Moldova (88 euró/hó) lakosainál mértek.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








