A húsvét az év egyik kiemelkedő időszaka csokoládéfogyasztás szempontjából Magyarországon még Mikulás napját is megelőzi.
A tervek szerint 2023 nyarának végén vagy őszén újranyithat a főváros egyik ikonikus plázája, a Corvin Áruház. A megújult bevásárlóközpont a Corvin Palace nevet kapta, és már azt is lehet tudni, milyen boltok nyílnak majd benne - írja a VG. A Corvin Palace előtt nagy lehetőségek állhatnak, hiszen a Blaha Lujza tér elhelyezkedése közlekedés szempontból kiváló, és most esett át felújításon.
A hivatalosan 2021-ben kezdődött helyreállítási munkák a végéhez közelítenek, a beruházás értéke csaknem nyolcmilliárd forint. Az épület felújítás után három szinten kereskedelmi és ezzel részben átfedésben összesen négy szinten irodafunkciót tölt majd be mintegy 16,5 ezer négyzetméteren - írja a lap. A tetőszinten panorámateraszt alakítanak ki, mely gasztronómiai és kulturális élményeket kínál majd - arról nem tudni, hogy az egykor itt üzemelő Corvintető valamilyen formában visszatérhet-e.
Balogh Olivér, a Corvin Palace projektet irányító Corvin Áruház Kft. tulajdonosa azt is elárulta, hogy a kereskedelmi területek nyitása a nyár végén, szeptember elején várható. Itt már számos üzletteret átadtak végleges kialakításra a bérlőknek. Lesz a plázában SPAR, DM, Erste Bank, Hanami Sushi, Tejmadár, patika,
Solinfo Café, és Apollo művészeti galéria. További két bérlő is van, de róluk nem árulhatott el többet Balogh Olivér.
Bár Budapest és a plázák piaca hatalmasat változott a Corvin 1926-os nyitása óta, az eredeti épület újító szemléletét szeretnénk átültetni a mostani funkciójába is. Ennek az elgondolásnak az eredménye, hogy otthont adunk egy hatalmas modern művészeti galériának. Emellett a már említett két versenyző az első emeleti, ugyancsak műemléki térbe, valamint mind a három jelölt az ötödik emeleti tetőteraszra ugyancsak ezt a szellemiséget viszi tovább. Ezekről a projektekről remélhetőleg rövidesen több információt is megoszthatok majd
– mondta el Balogh Olivér.
A pelenkagyártó csecsemőkről felnőttekre vált át: ide vezetett a drasztikusan kevés gyerek születése
Japán gyorsan öregedő társadalma és csökkenő születésszáma miatt, bejelentette egy pelenkagyár, hogy felfüggeszti a csecsemőpelenka-gyártását és a felnőtteknek szánt pelenkák piacára koncentrál.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- Megnyílt a Nyugati pályaudvaron a felújított keresztaluljáró
- Letartóztatásban marad az antifaper olasz vádlottja, a 16 milliós óvadék is kevés volt
- MNB: megnőtt a forint inflációra gyakorolt hatása
- Megújult bemutatóhelyek, új állatok - kezdődik a fővárosi állatkert szezonja
- Kis-Benedek József az Arénában: a moszkvai merényletet nem csak az Iszlám Állam szervezte
- Kiemelt miniszteri feladatot kapott Kotán Attila