Egy amerikai Lidl különleges, croissant illatú parfümöt dobott piacra, amely a népszerű, 49 centes pékáruját idézi meg.
Az elmúlt időszakra jellemző inflációs környezet és romló gazdasági kilátások miatt a vásárlói igények is megváltoztak, az élelmiszerboltoknál a választás legfontosabb tényezőjévé az ár vált, és egyre többen keresik, és igénylik az akciókat. A Lidlnél például a heti kedvezményeket hirdető szórólap már online érkezik, és az áruházlánc applikációját is egyre többen használják.
Jelentősen romlott a hazai háztartások anyagi helyzete az egy évvel korábbihoz képest az NN Biztosító megbízásából készült, reprezentatív felmérés szerint. A 18-65 év közötti internetezők 29%-a sokkal, 38%-a pedig kicsit rosszabbnak értékeli pénzügyi helyzetének változását az elmúlt fél évben. A megkérdezettek többsége a válság hatására elsősorban az étkezésen próbál spórolni: 65% olcsóbb élelmiszert vásárol, 55% egyszerűbb és olcsóbb ételeket készít, de sokan (42%) – főként a 30-39 éves korosztály tagjai – inkább otthon főznek az étterem vagy a házhoz rendelés helyett.
Online keresik az akciókat
Az elmúlt időszakban nagymértékben megváltozott a médiakörnyezet, és az emberek nagy része ma már különböző digitális csatornákat használ információszerzés céljából, mit, hol és mennyiért lehet a legkedvezőbb áron megvásárolni.

A Lidl a fogyasztói igényekre, vagyis a promóciós termékek iránt megnövekedett keresletre reagálva hetente változó akciós termékekkel várja a vásárlókat, akik a Lidl Plus applikációt letöltve további kedvezményeket érvényesíthetnek.
„A Lidl Magyarország már régóta erősíti online jelenlétét, így a vásárlókat évek óta arra ösztönzi, hogy iratkozzanak fel az áruházlánc elektronikus hírlevelére, hogy értesülhessenek az akciókról, figyeljék az akciós újságok digitális változatait a weboldalon, vagy használják az áruházlánc okostelefonos applikációit, ahol szintén megtalálhatóak online az akciós szórólapok” – mondták a Pénzcentrum kérdésére az áruházláncnál.A Lidl app további előnye, hogy bevásárlólista funkcióval is rendelkezik, így a vásárlók egyszerűen rögzíthetik, hogy mely terméket szeretnék megvásárolni. A Lidl Plus alkalmazással pedig a vásárlók a szórólapon meghirdetetten túl, heti 10-12 extra kedvezményt is érvényesíthetnek az áruházakban.
A regisztrációt követően elérhetővé válik a digitális hűségkártya és ezzel együtt számos szolgáltatás – például speciális kuponok -, amely megkönnyíti és leegyszerűsíti a bevásárlást.
Az akciós újságban szereplő kedvezményeken felül a Lidl Plus felhasználói hetente átlagosan 10-12 extra százalékos vagy fix összegű kuponnal spórolhatnak a bevásárlás során és minden vásárlást követően kaparós nyereménykártyát kapnak, amellyel további kedvezményekhez juthatnak
– tették hozzá.
A vállalat folyamatosan fejleszti az alkalmazást, hogy további kedvezményeket kínálhasson vásárlóinak. Ennek apropóján indult el a Kupon Plus kampány is, ami bizonyos összeghatárok elérését követően ajándék terméket vagy extra számla végi kedvezményt biztosít a vásárlóknak. Emellett időről-időre pontgyűjtő nyereményjátékot is szerveznek, mellyel további kedvezményeket lehet kapni. Ezen felül a kedvenc áruház megjelölésével a felhasználó külön értesítést kap az egyedi bolti akciókról, amelyet csak az érintett áruházban hirdetnek meg.
Akár 3500 tonnával kevesebb papír
A nyomtatott szórólapok csökkentése mellett az áruházlánc folyamatosan erősíti online aktivitását, hogy az akciós szórólapok esetében egyre több vásárló részesítse előnyben a digitális változatot, megóvva ezáltal is a környezetet. Így idén akár 3500 tonnával mérsékelhetik papírfelhasználásukat. Ugyanakkor a nyomtatott szórólap – a postaláda helyett – az áruházakban továbbra is elérhető azok számára, akik ragaszkodnak a hagyományos papír alapú újsághoz.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
4,8 százalékos kamatot biztosít a Gránit Bank új prémium bankszámlája (x)
A napi kamatjóváírás miatt az EBKM 4,92 százalék.
-
3,5%-os kamatozású hitellel segíti a tudatos otthontervezést a Fundamenta megújult lakásszámlája (THM: 5,04–5,31%) (x)
Frissítette egyik legnépszerűbb termékét, az Otthontervező Lakásszámlát a Fundamenta, azzal a céllal, hogy még inkább megkönnyítse ügyfelei számára lakáscéljaik elérését.
-
A stílus maga az ember - már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei (x)
A Gránit Bank most azon ügyfeleinek, akiknek az ajánlására két további ügyfél számlát nyit a banknál december 19-ig, díjmentesen biztosít digitális fizetésre alkalmas karkötőt.








