High angle view of young woman making credit card payment while doing online shopping on laptop. Technology makes shopping easier. Mockup image for woman doing online shopping.

Új lengyel divatáruház tört be Magyarországra: retteghetnek a versenytársak, a C&A, About You, Answear?

2022. november 18. 10:35

Az e-kereskedelem előretörése hazánkban is megfigyelhető és a dinamikusan növekvő magyar piacon immár a Lengyelországban, Romániában és Ukrajnában jelentős piaci részesedéssel bíró, a varsói székhelyű, lengyel AZA Group-hoz tartozó Born2be online divatáruház is elindította szolgáltatását. A gyorsan változó, ugyanakkor széles kínálatáról ismert kereskedőcég központi raktárában több mint 25 ezer termék várja a megrendeléseket.

A Born2be a fizikai formában létező üzletek helyett a vásárlók érdeklődése folyamatosan a gyorsan pörgő kínálattal rendelkező áruházak felé fordul. A cég 2017-ben nyitotta meg 11 ezer négyzetméteres varsói központját, egy éven belül pedig már egymillió terméket adott el. 2018-ban lépett be az első külföldi piacra: Ukrajnában már 2019-re elérte a milliós értékesített darabszámot.

Ha az összes piacot nézzük, 2020-ban a cég átlépte a 10 milliós mérföldkövet is. 2021-ben jelent meg Romániában, a hírlevélre feliratkozók száma nemzetközi szinten átlépte az 1 milliós létszámot, 2022-ben pedig megérkezett Magyarországra, miközben az összes piacon immár 15 millió ruhadarabot értékesített – derül ki a cég közleményéből.

„Az a célunk, hogy Magyarországon is a legnépszerűbb online divatáruházak egyike legyünk. Annak érdekében, hogy ez sikerüljön, nagy hangsúlyt fektetünk ügyfeleink visszajelzéseire. Van egy külön, dedikált rendszerünk a vásárlási folyamat és a termék minőségének értékelésére, arról nem is beszélve, hogy ha bármi kérdés felmerül, mindennek személyesen járnak utána munkatársaink” – emelte ki Daniel Duniak,  marketingigazgató.

Az említett cél elérése érdekébena piacon kiemelkedő gyorsasággal kínálják a trendi modelleket,  mindezt megfizethető áron igyekeznek tenni. Ezt igazolja, hogy 2022-ben átlagosan 22 eurót, mintegy 8800 forintot költöttek a vásárlók az áruházban. A folyamatosan változó kínálatban cipők, ruházati termékek, sőt, kiegészítők is várják az ügyfeleket.

Címlapkép: Getty Images
NEKED AJÁNLJUK
Páratlan fotó dokumentációval illusztrált napló került elő a Don-kanyarból (x)

Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.

Itt a díjnyertes fiatal vállalkozó újabb nagy dobása (X)

Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.

Ilyen modellben még soha nem szerveztek ekkora rendezvényt (x)

Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.

Zsongtak és tolongtak a vevők a magyar Kickstarteren: rengetegen csaptak le erre az egyedülálló termékre

Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.

NAPTÁR
Tovább
2024. április 19. péntek
Emma
16. hét
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
GEN Z Fest 2024
Gyere el akár INGYEN a Z generáció tavaszi eseményére!
Retail Day 2024
Merre tovább, magyar kiskereskedelem?
EZT OLVASTAD MÁR?
Itt a Pénzcentrum App!
Clickbait-mentes címek és egyéb extrák a Pénzcentrum mobilapplikációban!
Most nem
Letöltöm