Többmilliós adókülönbözetet állapított meg a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) egy szállodát üzemeltető vállalkozásnál. A cég számlái egy állítólagos beázás miatt semmisültek meg.

Új lengyel divatáruház tört be Magyarországra: retteghetnek a versenytársak, a C&A, About You, Answear?
Az e-kereskedelem előretörése hazánkban is megfigyelhető és a dinamikusan növekvő magyar piacon immár a Lengyelországban, Romániában és Ukrajnában jelentős piaci részesedéssel bíró, a varsói székhelyű, lengyel AZA Group-hoz tartozó Born2be online divatáruház is elindította szolgáltatását. A gyorsan változó, ugyanakkor széles kínálatáról ismert kereskedőcég központi raktárában több mint 25 ezer termék várja a megrendeléseket.
A Born2be a fizikai formában létező üzletek helyett a vásárlók érdeklődése folyamatosan a gyorsan pörgő kínálattal rendelkező áruházak felé fordul. A cég 2017-ben nyitotta meg 11 ezer négyzetméteres varsói központját, egy éven belül pedig már egymillió terméket adott el. 2018-ban lépett be az első külföldi piacra: Ukrajnában már 2019-re elérte a milliós értékesített darabszámot.
Ha az összes piacot nézzük, 2020-ban a cég átlépte a 10 milliós mérföldkövet is. 2021-ben jelent meg Romániában, a hírlevélre feliratkozók száma nemzetközi szinten átlépte az 1 milliós létszámot, 2022-ben pedig megérkezett Magyarországra, miközben az összes piacon immár 15 millió ruhadarabot értékesített – derül ki a cég közleményéből.
„Az a célunk, hogy Magyarországon is a legnépszerűbb online divatáruházak egyike legyünk. Annak érdekében, hogy ez sikerüljön, nagy hangsúlyt fektetünk ügyfeleink visszajelzéseire. Van egy külön, dedikált rendszerünk a vásárlási folyamat és a termék minőségének értékelésére, arról nem is beszélve, hogy ha bármi kérdés felmerül, mindennek személyesen járnak utána munkatársaink” – emelte ki Daniel Duniak, marketingigazgató.
Az említett cél elérése érdekébena piacon kiemelkedő gyorsasággal kínálják a trendi modelleket, mindezt megfizethető áron igyekeznek tenni. Ezt igazolja, hogy 2022-ben átlagosan 22 eurót, mintegy 8800 forintot költöttek a vásárlók az áruházban. A folyamatosan változó kínálatban cipők, ruházati termékek, sőt, kiegészítők is várják az ügyfeleket.
Hivatalosan is elindította befektetési kampányát a Brancs közösségi piactér, amely rekordérdeklődéssel zárta az előregisztrációs kampányát.
Év végén két újabb izgalmas kampány ért el kiemelkedő sikereket a Brancs piacterén.
Most viszont bemutatunk 3 olyan projektet, amikről valószínűleg sokat fogunk még hallani 2023-ban!
A könyv szerzőjét, Zubreczki Dávidot kérdeztük a balatoni fejlesztésekről, a városnézésről, építészetről és hogy mitől lenne élhetőbb Budapest. Interjú.
-
Visszatér a korábbi slágertermék: újra elérhető tőke- és hozamvédett befektetési alap a piacon
Fenntartható élelmiszergazdaság és energetika felpörgése akár 20 százalék hozamot is adhat 5 év alatt az OTP-nél.
-
Újra eljött a bankbetétek ideje?
Már 10 százalék feletti lekötött betét is van a piacon – a MagNet értékelte a helyzetet.
-
5+1 hasznos tanács a pénzügyileg tudatos vállalkozáshoz (x)
Elvárás, hogy a vállalkozó értsen a stratégiához, joghoz, személyügyhöz, értékesítéshez és a pénzteremtéshez. Utóbbihoz már létezik e-learning segítség is.
- Autókat temetett maga alá a hófúvás Romániában - videó
- Fucsovics Márton: remélem, hogy még hat-hét évig tart a pályafutásom
- Kárpátalján alig van áram, de a villanyszámlák mégis sokaknál emelkednek
- Történelmi fordulat a mobiltelefonok piacán
- Ha kevesebb a méh, több a beteg ember
- Hatalmas lángokkal égett a rákosszentmihályi uszoda - fotó
Digital Transformation 2023
Sustainable Tech 2023
Biztosítás 2023


