A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
Visszahívtak egy sajtot a forgalomból, Listeria monocytogenes szennyezettség miatt.
Listeria monocytogenes szennyezettség miatt a francia gyártó visszahívta a forgalomból a 3 kilogrammos kiszerlésű, Brie Maubert 33% nevű sajt 2022. 11. 30-i lejárati idejű kiszerelését, amely Magyarországon is forgalomba került - közölte a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal.
A visszahívott termék magyarországi forgalmazója a Culinaris Kft. (Budapest). A Nébih kéri a vásárlókat, hogy ezt a terméket ne fogyasszák el. A Nébih oldalán található tájékoztatás szerint a Listeria monocytogenes a széles körben előforduló emberi megbetegedést okozó baktérium, amely a hűtő hőmérsékletén is képes elszaporodni. Fogyasztása legyengült immunrendszerű emberek, várandós nők, idős emberek esetében súlyos megbetegedést okozhat. Szövődményként agyhártyagyulladás, vérmérgezés alakulhat ki. Terhesség esetén vetélés, halvaszületés és az újszülött fertőzése is előfordulhat.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








