Egy ikonikus francia pezsgő került fel a Lidl akciós kínálatába, méghozzá olyan áron, hogy nem lehet rossz vételnek hívni.
Szalmonellával fertőzött édességet találtak a Lild polcain: azonnal visszafizetik az árát blokk nélkül is
Elővigyázatosságból visszahívja a Tastino Töltött ostya, kakaós 800 g és a Tastino Töltött ostya, mogyorós 800 g termékeinek minden tételét a Lidl áruházlánc.
A visszahívás oka, hogy vizsgálatok során a termékekben Salmonella Typhimurium baktérium törzs jelenlétét mutatták ki. Arra kérik vásárlóikat, amennyiben a fenti termékekből vásároltak, ne fogyasszák el, hanem vigyék vissza azokat bármely üzletükbe. A vételárat a vásárlást igazoló nyugta nélkül is visszatérítik.
A termékvisszahívás kizárólag a fenti Tastino Töltött ostya, kakaós 800 g és a Tastino Töltött ostya, mogyorós 800 g termékeinket érinti, a Lidl által forgalmazott más termékekre a visszahívás nem vonatkozik. A termék gyártója a Pak Rampart d.o.o. elnézést kér az okozott kellemetlenségért.

-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








