Az ügylet lezárultát követően egy 6000 átvételi pontból álló régiós out-of-home átvételi hálózat jöhet létre a magyar, román és bolgár piacokon.
Kapkodnának ezek után a rezsicsökkentő termékek után a magyarok: kígyóznak a sorok a boltokban
Felrobbantotta az internetet a kormány augusztustól érvényes rezsimódosítása, az Árukereső.hu-n pedig a szokásos szezonalitást is felülírták a váratlan lépésre adott fogyasztói reakciók. A Google keresőjébe a bejelentést követő, július 10-e és 20-a közötti időszakban több mint 5.500 alkalommal írták be a vegyes tüzelésű kazán kifejezést az Árukereső.hu oldalára érkező felhasználók. A keresésekből keletkező tranzakciók és esetleges vásárlások száma 1.300 százalékkal ugrott meg ebben az időszakban, ezzel pedig még az iPhone 13-at is sikerült leköröznie.
Meglódultak a keresések az energiával kapcsolatos kategóriákban azt követően, hogy kiderült: augusztustól jelentős mértékben változik a rezsicsökkentés korábban jellemző rendszere. Drasztikus eltérést mutatnak a Google-ba írt keresőszavak július 10-e és 20-a között, amelyekkel a felhasználók az Árukereső.hu oldalára érkeznek az ezt megelőző 10 napos időszakhoz képest.
Korábban a vegyes tüzelésű kazánra a 300-at se érte el a kattintások száma, július 10-e után azonban felugrott 5.500-ra. Ennél is látványosabb a változás a keresésekből keletkező tranzakciók, esetleges vásárlások esetén: itt az utóbbi időben 1.300 százalékos a bővülés, ezzel pedig még az iPhone 13 sem tudta tartani a lépést ebben az időszakban.
Néhány tucatról szintén 5.500 felettire nőtt a kattintások száma a napelem, napelemrendszerek kategóriában, amelyben a tranzakciók száma 20.000 százalékkal ugrott meg. A sparheltek esetében a kattintásszám 300-ról 5.000 fölé száguldott, a keresésekből induló tranzakcióknál pedig 1800 százalékos növekedést látni. Csak az összehasonlítás érdekében: hűtőszekrényre a meleg miatt 5 százalékkal klikkeltek többen július 21-e után, mint előtte, miközben a tranzakciószám 12 százalékkal emelkedett.
Ehhez képest a kandallóra keresés a nyári időszak ellenére is 300-ról 4000-re nőtt, a tranzakciók esetében 2000 százalékos volt az emelkedés, a villanybojler, vízteres kandalló csoportban szintén megtízszereződött a kattintások száma, a kályhák esetében pedig hússzoros a szorzó.
A sorból ugyan kilóg némileg, de látványos bővülést mutatott az elektromos roller kategória: július 10-e után ebben 68 százalékkal emelkedett a kattintásszám, miközben tranzakciók terén 85 százalékos bővülést regisztrált az Árukereső.hu a Google-ba írt keresőszavak alapján hozzá befutott keresésekben.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
Hasonló átrendeződés látható az Árukereső.hu oldalán az átkattintásokban a július 14-étől 21-éig tartó hét adatait az előző hetivel összemérve. A mobiltelefonok és a hűtőszekrények után a bojler volt a leglátogatottabb kategória az oldalon, ahol egy hét alatt 6.000-ről 36.000-re nőtt meg a klikkekben kifejezett érdeklődés. Hasonló folyamat játszódott le a kandallóknál és kályháknál (6 ezerről 37 ezerre), a több mint ezer típust felvonultató kazán kategóriában (3.000-ről 19.000-re), továbbá a napelemrendszereknél, ahol megduplázódott az átkattintások száma.
Baka László, az Árukereső.hu marketingvezetője szerint azokban a helyzetekben, amikor az embereknek erősen meg kell fontolniuk, hogy mire költsenek, még inkább felértékeli az ár-összehasonlító oldalak létjogosultságát. Az oldalon ráadásul nem csupán az árakat lehet összehasonlítani, de a termékoldalak alján található árdiagram segítségével azt is meg lehet nézni, hogyan változott az adott termék átlag-, illetve minimum ára: drágább lett-e vagy olcsóbb, illetve mikor kellett érte a legkevesebbet fizetni, és az mennyi volt.
Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Sokaknak zsebbe nyúlós lett a felsőoktatás - számok
- Újabb kellemetlenség egy forgalmas vasúti szakaszon
- Megszólalt a Magyar Posta a kamu csomagokról
- EP-korrupciós botrány: lépett az EP
- Okok, amelyek a magasba emelték, aztán a földhöz csapták Szoboszlai Dominik Liverpoolját
- Több előadásától is elbúcsúzik a Vígszínház