A Primark hamarosan nyilvánosságra hozza, melyik üzletekben lesz először elérhető ez az újítás.
Az első három hónapban 84,4 milliárd forint áramlott a vállalkozásokhoz a SZÉP Kártyának köszönhetően, ami az egy évvel ezelőtti 46,6 milliárd forinthoz képest 81%-os emelkedést jelent. A legtöbbet a vendéglátóhelyeken költötték a felhasználók - közölte a Magyar Turisztikai Ügynökség.
Az első negyedévben fokozatosan emelkedtek a SZÉP Kártyás fizetések, januárban 23,2, februárban 26,8, márciusban 34,4 milliárd forintot költöttek a kártyákról. A bővülés jelentős, 2020-hoz képest kétszeres, de 2019-hez képest is háromszoros a növekedés.
A költések legnagyobb része, közel 60% mindhárom hónapban a vendéglátás alszámláról történt, míg a szálláshely alszámla részesedése közel 30%-os volt, 10%-ot a szabadidő alszámláról fizették a felhasználók. Nem csak a költés, a feltöltések is jelentősen nőttek 2022 első negyedévében. Az adatok szerint 2021-ben 86 milliárd forintot töltöttek fel a munkaadók a kártyákra, idén január-márciusban ez az összeg 19,5%-kal magasabb, 102,8 milliárd forint volt.
A SZÉP Kártyákon március végén összesen több mint 155 milliárd forint állt rendelkezésre, melynek nagy része várhatóan a turisztikai szektorban hasznosul a következő hónapokban.
Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Hatályon kívül helyezték Harvey Weinstein nemi erőszakos ítéletét
- A világ élvonalában a Richter – döntöttek az osztalékról
- Nagy Márton személyesen is tolmácsolta a kormány ultimátumát
- Női holttestet találtak az egyik szentesi utcán – leszúrhatták
- Három kínai űrhajós vette célba a Mennyei Palotát
- Megújul Horvátország légiereje