Napi egymilliárd étkezésnek felelne meg a 2022-ben világszerte feleslegesen kidobott élelmiszer az ENSZ Környezetvédelmi Programjának (UNEP) szerdán közzétett jelentése szerint.
Rögtön eltapsolta az szja-t rengeteg magyar család: drága mobilra, új hűtőre, függönyre ment a pénz
Négy kategóriában tapasztalta az eladások növekedését a gyermeket nevelő családoknak járó személyijövedelemadó-visszatérítések folyósítása nyomán az eMAG-Extreme Digital. A háztartási gépek, számítógépek, mobiltelefonok és lakberendezési cikkek forgalma ugrott meg jelentősen a hibrid modellben működő online kereskedésnél.
Bár a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) 2022. február 10-én kezdte el a családi szja-visszatérítések automatikus folyósítását a gyermeket nevelő családoknak, de az online piacterek értékesítési adatai alapján már február 8-tól érezhetően emelkedtek az eladások négy termékkategóriában. A legnagyobb mértékben, több mint 27 százalékkal a mobiltelefonok eladása emelkedett, a készülékek átlagos bruttó eladási ára pedig 6 százalékkal nőtt február 8. és 13. között a megelőző napokhoz képest. Mivel az állami 2G/3G mobilcsere-program február 14-én indult, ennek hatását még nem tükrözik a fenti számok.
Közel 27 százalékkal nőtt a háztartási nagygépek eladása is ebben az időszakban: a legtöbben mosó- és szárítógépet vagy tűzhelyet, illetve hűtőszekrényt vagy fagyasztót vásároltak. E kategóriák esetében az átlagos eladási ár minimálisan, 2 százalék körül emelkedett az adóvisszatérítések nyomán.
A notebookok esetén több mint 14 százalékos, a tableteknél közel 12 százalékos, az asztali PC-k esetében pedig 5 százalék feletti növekedést tapasztalt az eMAG-Extreme Digital. A három kategória közül egyértelműen a laptopok és a tabletekből fogyott a legtöbb, az átlagos eladási ár viszont csak az asztali PC-k esetében emelkedett (több mint 7 százalékkal), a notebookok átlagos eladási ára lényegében stagnált, a tableteké esetében kicsivel csökkent az előző napokhoz képest.
Az otthon és lakberendezés kategórián belül az online piactereken ugyancsak közel 27 százalékos növekedést tapasztalt az eladott mennyiségben, és a bruttó árbevétel is több mint 28 százalékkal nőtt a megelőző napokhoz képest. A legtöbben szobatextíliát, szőnyeget, nappali vagy irodai bútort, illetve főzőedényeket vásároltak.
A pelenkagyártó csecsemőkről felnőttekre vált át: ide vezetett a drasztikusan kevés gyerek születése
Japán gyorsan öregedő társadalma és csökkenő születésszáma miatt, bejelentette egy pelenkagyár, hogy felfüggeszti a csecsemőpelenka-gyártását és a felnőtteknek szánt pelenkák piacára koncentrál.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- A magyar vidéken tartott ülése miatt bírálja a kormányt az ellenzék
- Kaiser Ferenc: több mint ezer légi célt tud majd követni a Vaskupola magyar lokátora
- Újabb borzalmak a rémségek zalai kertjében
- Júniusban vezetik be a dugódíjat New Yorkban
- Jó időre börtönbe küldték a gigantikus kriptobukás felelősét
- Új hajók az új balatoni szezonra - képek