A Toyota továbbra is hibrid autóira összpontosít, amelyek népszerűek, de környezetszennyezőbbek, mint az elektromos autók.
Az ételek és újabban a háztartási árucikkek kiszállítása mellett mostantól innovatív ruhatisztítási szolgáltatás is elérhető a közelmúltban nevet váltott foodpanda felületén. A normál vagy expressz háztól házig szállítást magában foglaló megoldás egyelőre Budapesten elérhető, a főváros egész területén egységes szállítási díjjal.
A klasszikus ruhaneműkön túl törölközők, ágyneműk és függönyök mosása és vasalása, vagy akár bőrkabát és motorosdzseki vegytisztítása is része a foodpandán elérhető vadonatúj mosodai szolgáltatásnak. A HiWash jóvoltából a tisztítás nem a régi, a környezetre és az egészségre egyaránt ártalmas perkloridos módszerrel zajlik, hanem egy teljesen új technológiával. A vizesalapú, úgynevezett wet cleaning környezetkímélő, fenntartható, ráadásul gyors és hatékony megoldás.
Alapesetben a leadott ruhát 24 órán belül hozza vissza az autós futár, az expressz szállítás esetében pedig a reggel tízig elvitt ruha este nyolc óráig érkezik vissza. Utóbbi némi felárral vehető igénybe, az alapszolgáltatás esetében viszont nem lesz eltérés: a vásárló Budapest egész területén egységes szállítási díjat fizet, amely az oda-vissza utat is magában foglalja. A HiWash a professzionális tisztítás mellett minden esetben vasalja is a leadott ruhát, textíliát, de rendelhetünk külön csak vasalási szolgáltatást is. Annak érdekében, hogy az egyes tételek ne keveredhessenek el, minden ruhadarab ideiglenes egyedi chipet kap, amely garantálja, hogy mindenki a saját dolgait kapja vissza a háztól házig szolgáltatásban.
A foodpanda a nemzetközi háttérnek és a márkaváltásnak köszönhetően az eddigieknél is gyorsabb innovációt lépett meg, a cég azonban ugyanaz maradt. Tulajdonoscsere nem történt, hiszen a Delivery Hero cégcsoport márkája a foodpanda, amit eddig is több ázsiai és európai országban használtak. A márkaváltás jelzi, hogy a magyar piac kiemelten fontos a foodpanda számára és a vállalat 22 év után is még sok évre tervez Magyarországon. Természetesen a foodpandával megmarad a cég csaknem 6000 éttermi és üzleti partnere, és továbbra is együtt dolgoznak majd a több, mint 4300 szerződött futárpartnerükkel, hogy kiszolgálják a most már több mint 2 milliós megrendelői bázisukat.
Hallottál már a "6-tól 1-ig" módszerről? Az élelmiszerboltok ellensége: őrült sokat spórolhatsz vele
A séf korábban sokat költött élelmiszerekre, de ez a módszer jelentős változást hozott az életében.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Így vásárolj 50 százalékkal olcsóbban az ALDI-ban: itt az ételpazarlás vége
Az ALDI Magyarország kiterjesztette élelmiszermentési programját.
- Izrael megölte a Hamász egyik magas rangú katonai vezetőjét
- Az Országgyűlésben is téma volt Vitézy Dávid indulása
- Budapest több forgalmas útját, a belváros egy részét is lezárják – térkép
- Útzár - felborult egy katonai terepjáró az M5-ös autópályán
- Szigorítás jön, ugorhat a sportos diákok apró kedvezménye
- Német–osztrák gázvita: 100 millió eurós többletköltséget jelent egy pótlék Ausztriának