Bakó Balázs, a Magyar Utazási Irodák Szövetségének szóvivőj az eset kapcsán felhívta a figyelmet a tudatos fogyasztói magatartás fotósságára.
Az ételek és újabban a háztartási árucikkek kiszállítása mellett mostantól innovatív ruhatisztítási szolgáltatás is elérhető a közelmúltban nevet váltott foodpanda felületén. A normál vagy expressz háztól házig szállítást magában foglaló megoldás egyelőre Budapesten elérhető, a főváros egész területén egységes szállítási díjjal.
A klasszikus ruhaneműkön túl törölközők, ágyneműk és függönyök mosása és vasalása, vagy akár bőrkabát és motorosdzseki vegytisztítása is része a foodpandán elérhető vadonatúj mosodai szolgáltatásnak. A HiWash jóvoltából a tisztítás nem a régi, a környezetre és az egészségre egyaránt ártalmas perkloridos módszerrel zajlik, hanem egy teljesen új technológiával. A vizesalapú, úgynevezett wet cleaning környezetkímélő, fenntartható, ráadásul gyors és hatékony megoldás.
Alapesetben a leadott ruhát 24 órán belül hozza vissza az autós futár, az expressz szállítás esetében pedig a reggel tízig elvitt ruha este nyolc óráig érkezik vissza. Utóbbi némi felárral vehető igénybe, az alapszolgáltatás esetében viszont nem lesz eltérés: a vásárló Budapest egész területén egységes szállítási díjat fizet, amely az oda-vissza utat is magában foglalja. A HiWash a professzionális tisztítás mellett minden esetben vasalja is a leadott ruhát, textíliát, de rendelhetünk külön csak vasalási szolgáltatást is. Annak érdekében, hogy az egyes tételek ne keveredhessenek el, minden ruhadarab ideiglenes egyedi chipet kap, amely garantálja, hogy mindenki a saját dolgait kapja vissza a háztól házig szolgáltatásban.
A foodpanda a nemzetközi háttérnek és a márkaváltásnak köszönhetően az eddigieknél is gyorsabb innovációt lépett meg, a cég azonban ugyanaz maradt. Tulajdonoscsere nem történt, hiszen a Delivery Hero cégcsoport márkája a foodpanda, amit eddig is több ázsiai és európai országban használtak. A márkaváltás jelzi, hogy a magyar piac kiemelten fontos a foodpanda számára és a vállalat 22 év után is még sok évre tervez Magyarországon. Természetesen a foodpandával megmarad a cég csaknem 6000 éttermi és üzleti partnere, és továbbra is együtt dolgoznak majd a több, mint 4300 szerződött futárpartnerükkel, hogy kiszolgálják a most már több mint 2 milliós megrendelői bázisukat.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Önálló fővárosi listát állít a Momentum – mutatjuk a jelölteket
- Ismét emelkedtek a casco-díjak, az ügyfelek is egyre óvatosabbak
- Kizuhant egy kisgyerek egy emeletes ház ablakából Budapesten
- Magyar győzelemmel avatták fel a vadonatúj Alba Arénát
- Nagyobb repülők közlekednek Debrecen és München között
- Még sajátjait sem engedi külföldre utazni a Kreml