Németország lesz az EU legnagyobb karácsonyi költekezője 2025-ben, miközben az eurózónában emelkedő inflációval és játékbiztonsági kihívásokkal kell szembenézni a vásárlóknak.
Július közepétől már elérhetők a hazai termelőktől származó görögdinnyék a Tescóban. A hazai dinnye édes ízét a közép-európai vásárlók is élvezhetik, az áruházlánc ugyanis a belföldi 6-7 ezer tonnányi értékesítés mellett 7-8 ezer tonna magyar görögdinnyét exportál a régió üzleteibe.
Július közepétől már kapható a magyar dinnye a Tesco hazai áruházaiban. A szezonban összesen mintegy 6-7 ezer tonna görögdinnye kerül a zöldség-gyümölcs osztályok polcaira. A vásárlók a hagyományos magos mellett fekete magszegény, aprómagvú mini, magszegény sárgahúsú és bébi görögdinnyék közül válogathatnak.
A Tesco elkötelezett a hazai termelők támogatása mellett. Számos magyarországi termelővel és szállítóval működünk együtt, és segítjük őket, hogy fejleszthessék vállalkozásukat, termékeiket. Sok esetben pedig a vásárlók igényeihez igazodva a szállítókkal közösen keressük a kínálat bővítésének lehetőségeit is. Dinnyetermelőink hosszú távú, megbízható partnereink, akik széles görögdinnye-választékot fejlesztettek ki, amelyen belül a fekete magszegény termékek egyre keresettebbek, ezért idén ezekből 1000 tonnát tervezünk értékesíteni
– mondta Kámán Tamás, a Tesco beszerzési igazgatója.
A Tesco közép-európai áruházainak vásárlói is a magyar termelők munkájának gyümölcsét fogyaszthatják majd. Az előző évekhez hasonlóan ugyanis idén is várhatóan 7-8 ezer tonna magyar dinnye érkezik a Tesco cseh és szlovák üzleteibe a hagyományos magos és magszegény, a mini, valamint a magszegény sárgahúsú fajtákból.
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.







