Napi egymilliárd étkezésnek felelne meg a 2022-ben világszerte feleslegesen kidobott élelmiszer az ENSZ Környezetvédelmi Programjának (UNEP) szerdán közzétett jelentése szerint.
Július közepétől már elérhetők a hazai termelőktől származó görögdinnyék a Tescóban. A hazai dinnye édes ízét a közép-európai vásárlók is élvezhetik, az áruházlánc ugyanis a belföldi 6-7 ezer tonnányi értékesítés mellett 7-8 ezer tonna magyar görögdinnyét exportál a régió üzleteibe.
Július közepétől már kapható a magyar dinnye a Tesco hazai áruházaiban. A szezonban összesen mintegy 6-7 ezer tonna görögdinnye kerül a zöldség-gyümölcs osztályok polcaira. A vásárlók a hagyományos magos mellett fekete magszegény, aprómagvú mini, magszegény sárgahúsú és bébi görögdinnyék közül válogathatnak.
A Tesco elkötelezett a hazai termelők támogatása mellett. Számos magyarországi termelővel és szállítóval működünk együtt, és segítjük őket, hogy fejleszthessék vállalkozásukat, termékeiket. Sok esetben pedig a vásárlók igényeihez igazodva a szállítókkal közösen keressük a kínálat bővítésének lehetőségeit is. Dinnyetermelőink hosszú távú, megbízható partnereink, akik széles görögdinnye-választékot fejlesztettek ki, amelyen belül a fekete magszegény termékek egyre keresettebbek, ezért idén ezekből 1000 tonnát tervezünk értékesíteni
– mondta Kámán Tamás, a Tesco beszerzési igazgatója.
A Tesco közép-európai áruházainak vásárlói is a magyar termelők munkájának gyümölcsét fogyaszthatják majd. Az előző évekhez hasonlóan ugyanis idén is várhatóan 7-8 ezer tonna magyar dinnye érkezik a Tesco cseh és szlovák üzleteibe a hagyományos magos és magszegény, a mini, valamint a magszegény sárgahúsú fajtákból.
A pelenkagyártó csecsemőkről felnőttekre vált át: ide vezetett a drasztikusan kevés gyerek születése
Japán gyorsan öregedő társadalma és csökkenő születésszáma miatt, bejelentette egy pelenkagyár, hogy felfüggeszti a csecsemőpelenka-gyártását és a felnőtteknek szánt pelenkák piacára koncentrál.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- 10,4 százalékkal volt magasabb a reálkereset januárban, mint egy évvel korábban - a nap hírei
- Férfi vízilabda ob I - Simán nyerte a fővárosi rangadót az FTC
- Két hétig korlátozzák a nyugati ország vasútforgalmát
- A magyar vidéken tartott ülése miatt bírálja a kormányt az ellenzék
- Kaiser Ferenc: több mint ezer légi célt tud majd követni a Vaskupola magyar lokátora
- Újabb borzalmak a rémségek zalai kertjében