Miközben a vendéglátásban elmarad az év végi fellendülés, a prémium élelmiszerek és ajándékmegoldások iránt soha nem látott kereslet alakult ki.
Egy új dokumntumfilm lerántja a leplet a bolthálózat titkairól: kiderül a cég milyen módszereket talált ki a hatékonyság növelésére, és a bevételeik növelésére.
A Channel 5 új, Lidl: The BIG Budget Supermarket című dokumentumfilmjében egykor a hálózat alkalmazásában álló brit kereskedelmi dolgozó nyilatkozik. Beszámolóik során leleplezik a cég praktikáit a vásárlók ügyes befolyásolásától kezdve a saját márkás termékeken át a villámgyors pénztárosok titkáig bezárólag - írja a SzeretlekMagyarország.hu.
- Például a pékárut ellentétben a riválisokkal, bejárt közvetlen közelében helyezik el, így a vásárlók rögtön a frissen sült termékek illatával találkoznak, miután belépnek az üzletbe.
- Miközben a legtöbb üzletben a termékek alá helyezik az árcímkéket, a Lidl gyakran fölé teszi az árat. Ez néha összezavarja a vásárlókat, akik sokszor már csak a kasszánál szembesülnek azzal, hogy elnézték az árcímkét.
- A kiskereskedelmi lánc egyik nagy ereje a saját márkás termékekben rejlik. Ezek jellemzően nagyon hasonlítanak valamely nagy, ismert márka termékeihez, de még éppen annyira különböznek, hogy ne sértsenek törvényt.
- A Lidl a Schwarz-csoport tagja, mely 30 országban 12 ezer üzlet felett diszponál, vagyis vásárlóerő szempontjából nagyobbak például a Tescónál is.
- Spórolnak azon is, hogy bevásárlás közben nem szól zene, de mozgásérzékelő világítást sem használnak.
- Mindenki kiveszi a részét a munkából, vagyis az üzletvezetők ugyanúgy pakolnak a polcokra, ahogy az árufeltöltők is.
- A legnagyobb fegyver azonban a középső folyosó, ami tele van különös árucikkekkel. Ezen végigsétálva óhatatlanul is megakad az ember szeme egyik-másik furcsa tárgyon és elidőzik előtte egy kicsit, nem pedig azonnal végigrohan az üzleten és sietve távozik.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








