A háztartások kétharmadában van használaton kívüli mobil, laptop vagy tablet. Lefelé vásárlással kompenzáljuk az egyelőre még bizonytalan anyagi helyzetünket.
A kártékony androidos alkalmazások kétharmada nem külső forrásból, hanem a Play Áruházból származott. Ez azt jelenti, hogy a hivatalos alkalmazásbólt szűrőrendszere is kijátszható, érdemes innen is ellenőrizni, mit töltünk le a mobilunkra.
Míg iOS-re kizárólag az AppStore-ből telepíthetünk alkalmazásokat, addig az Android engedi, hogy külső forrásokból is megtegyük ezt egy rövid engedélyezés után. Sokan ezek után azt hihetik, hogy az ilyen külső - kvázi ellenőrizetlen - forrásokból származó apptelepítések a kártevők melegágyai lehetnek.
A NortonLifeLock biztonsági cég tett közzé nemrég egy felmérést, amely szerint az Androidra telepített malware, azaz kártevő programok 67%-ban a Google Play Áruházból, azaz a hivatalos alkalmazásbóltból származtak és csak tíz százalékban voltak külső webhelyről letöltött és "kézzel" telepített programok. Amint a 24.hu szemléjében szerepel: a négy hónapig zajló vizsgálat során 12 millió androidos telefon alkalmazástelepítéseit figyelték, több mint 34 millió app telepítését, és 7,9 millió egyedi alkalmazást elemeztek. A malware kategória tágabb és szűkebb értelmezésétől függően egyébként úgy találták, hogy ezeknek 10-24 százaléka volt kártékony, vagy nem kívánatos alkalmazás.
Abból, hogy a többség a Play Áruházból származott, egyértelműen az történik, hogy aki androidos okostelefont használ, érdemes, hogy odafigyeljen, mit tölt le - akkor is, ha ez a hivatalos boltból jön. Bár a Google ellenőrzi, miket tesznek közzé a felületén, természetesen vannak feltételei erre és rendszeresen töröl is onnan szoftvereket, úgy néz ki, ezt a rendszert ki lehet játszani.
- Érdemes megnézni az értékeléseket,
- az alkalmazások leírását (ha nagyon virít róla a magyartalan gépi fordítás, az nem jó jel),
- rákeresni a nevére,
- illetve megnézni, ugyanaz a fejlesztő miket töltött még fel.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Magyarország meglepő területen szerepelt jól a visegrádi országok rangsorában
- Új attrakció nyílik a felújított Corvin áruházban
- Álmatlan éjszakák várnak a gyümölcstermesztőkre
- Elfogadta az új épületenergetikai irányelvet az Európai Parlament és a Tanács - nap hírei
- Az ukrán hírszerzés feje elárulta, mi lehet Kijev célja
- Két hónapja repedten áll az M30-as szikszói szakasza