A vízszűrők használata egyre népszerűbb világszerte, mivel sokan a csapvíz ízét és biztonságosságát kifogásolják, de biztos, hogy jók ezek a termékek?
Tarol a mélyhűtött pizza: értékben negyedével, mennyiségben közel egytizedével többet vásároltak belőle a magyarok 2019. július és 2020. június között az előző év azonos időszakához képest. Ez 11 milliárd forintot és közel húszmillió darab pizzát jelent. Budapest és Pest megye élen jár a fogyasztásban, a gyártói és a kereskedelmi márkák pedig fej fej mellett haladnak, derül ki a Nielsen piackutató kiskereskedelmi indexéből. Az értékesített pizzák közel egyötöde szalámis.
Az olasz nemzeti étel fagyasztott változatának forgalmában két számjegyű, 24%-os emelkedést regisztrált a Nielsen 2019 júliusa és 2020 júniusa között az előző év azonos időszakához képest, 11 milliárd forint fölött költöttek rá a magyarok. Ez közel 6700 tonna súlyban (9%-os növekedés) és 19 millió darabszámban (7%-os bővülés).
Pizzáért leginkább a diszkontba vagy hiper- és szupermarketbe ugrunk le: az értékbeli forgalom hatvan százaléka itt realizálódik, és 100-ból mintegy hetven terméket itt helyezünk a kosárba. A gyártói márkák mellett combosan teljesítenek a sajátmárkák is: értékben egyenlően, 50-50 százalékban oszlik meg részesedésük.
Az ízslágerlista élén a szalámis végzett, ezt követi a sonkás, míg a harmadik helyre a négysajtos mélyhűtött pizza került. A nagy klasszikus, a Margarita az ötödik helyre kéredzkedett fel. Ami a kiszereléseket illeti, az eladott pizzák mintegy fele 300-349 grammos, de a nagyobb, 350-399 grammos verziót sem vetjük meg: a mennyiségi eladások 30%-a ilyen.
"A pizza télen-nyáron népszerű, értékben és mennyiségben is egyenletesen nő a forgalma. Ugyanakkor a márciusi, koronavírus miatti kijárási korlátozások még erőteljesebb kiugrást hoztak: 45%-kal ugrott meg az értékbeli forgalom az előző év márciusi hónapjához képest, a járványkamra feltöltésének részeként" - mondta Rausch Tamás, a Nielsen piackutató ügyfélkapcsolati igazgatója.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Figyelmeztetés: veszélyes járművek bukkannak fel a hazai utakon
- Kissé kettészakad az ország – ezt tartogatja az időjárás
- Önálló fővárosi listát állít a Momentum – mutatjuk a jelölteket
- Ismét emelkedtek a casco-díjak, az ügyfelek is egyre óvatosabbak
- Kizuhant egy kisgyerek egy emeletes ház ablakából Budapesten
- Magyar győzelemmel avatták fel a vadonatúj Alba Arénát