Az önkormányzati helyiséggazdálkodás súlyos pénzügyi problémákkal küzd: a nem lakáscélú ingatlanvagyon sok esetben nem bevételt termel, hanem veszteséget generál.
Szombattól Budapesten is kormányablakbusz áll az ügyfelek szolgálatába a személyi okmányokkal kapcsolatos gyorsabb és kényelmesebb ügyintézésért - közölte a fővárosi kormányhivatal.
A közlemény szerint a nyár végéig a hétvégéken kitelepülő "mobil kormányablak" frekventált helyszíneken biztosít lehetőséget az ügyintézésre.
A helyszínen ügyfélkapu-regisztrációra, személyi okmányokkal (személyi igazolvány, lakcímkártya, jogosítvány, útlevél) és diákigazolványhoz szükséges NEK-regisztrációval kapcsolatos ügyintézésre lesz lehetőség - írták.
Hozzátették: a buszban igényelt igazolványokat - a helyszínen átvehető lakcímkártyát és az ideiglenes személyi igazolványt kivéve - postai úton kézbesítik.
A kormányhivatal a további helyszínekről és időpontokról a www.kormanyablak.hu oldalon és Facebook-oldalán ad tájékoztatást a későbbiekben.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








