Orosz Tibor érdekvédő az útdíj-megállapodás kapcsán arról beszélt: a fuvarozók nem adtak felhatalmazást, és nem fogadták el a kormány ajánlatát.
Az élelmiszerlogisztikai folyamatok magas fokú koordinációt és precizitást igényelnek, hogy a termékek biztonságos úton jussanak el a gyártótól a megrendelőig. Az élelmiszerlogisztika területén különösen fontos a minőség és a megbízhatóság, az élelmiszerek kezelése terén kulcsfontosságú szerepet játszik a megfelelő hőmérséklet és a kifogástalan higiéniai követelmények folyamatos biztosítása a termék gyártójától a teljes ellátási láncon keresztül a fogyasztóig.
A Dachser vállalat Európán belül elsősorban tejtermékeket, húst és kolbászterméket, ital termékeket, süteményeket és édességeket, közszükségleti cikkeket szállít, valamint kiskereskedők, vendéglátó-ipari vállalkozások, nagykereskedők és élelmiszer-feldolgozó vállalatok számára készült finomságokat és feldolgozott élelmiszereket. ,
- hangsúlyozza a Dachser Food Logistics üzletágának vezetője, Darvasi Árpád. Az élelmiszerlogisztikai feladatok optimalizálása számos kihívást rejt, zökkenőmentes működése pedig precíz és összehangolt szervezeti munkát igényel. A szállítmányozási osztály, a szerződéses logisztikai osztály és az értékesítési részleg összehangolt, közös munkája teszi lehetővé a szállítmányozási folyamatok problémamentes működését.
- teszi hozzá Darvasi Árpád. Nagyobb szállítási mennyiség esetében a direkt szállítmányozás a jellemző mód, ugyanis ekkor az áru a gyártótól vagy a forgalmazótól közvetlenül a megrendelőhöz jut el rész- vagy teljes rakományként, a belföldi- vagy a nemzetközi közúti szállítmányozási folyamat részeként.
Az élelmiszerlogisztika legnagyobb kihívásaként Darvasi Árpád a változó volumenek és igények melletti egységesen magas színvonalú szolgáltatás költséghatékonyságát jelöli meg. Az üzletágvezető komoly fejlődési lehetőséget lát a gyűjtő- és a szerződéses logisztikai szolgáltatások kombinálásában, valamint a rendkívül fejlett nemzetközi hálózat adta lehetőségekben. Ezek a tényezők sikeresen hozzájárulnak a vállalat kiváló minőségű, egységes szolgáltatáshoz, amely során akár kisebb szállítási egységeket is transzparensen és pontosan képesek eljuttatni a feladótól a címzettig.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








