A GLS Hungary megnyitotta csomagautomata hálózatát más szolgáltatók előtt, elsőként a DPD Hungary csatlakozik a rendszerhez.
Az online vásárlás jelentősen előtérbe került, mióta a világ lakosságának többsége ideje nagy részét otthon tölti. Egy friss tanulmánya alaposan megvizsgálta felhasználói online viselkedését a veszélyhelyzet bejelentése óta. A cél az volt, hogy megtalálják, mely termékeket vásárolják a magyarok online. Az eredmény egyértelmű, a magyarok testüket és elméjüket edzik az elkülönítés alatt. De mit vásárolnak?
A súlyzóktól a fekvenyomó padokig és húzódzkodó állványokig: az izomtömeg a lista tetején áll. A ShopAlike elemzése arra utal, hogy a zárt edzőtermek sem tántorítják el a magyarokat. Éppen ellenkezőleg, a termek most hazaköltöznek a nappaliba. A legkeresettebb árucikkek között megtalálhatók a súlyzók, amelyek forgalma átlag 3660.26%-kal nőtt az elkülönítés előtti időszakhoz képest. Ezt követik a fitness trambulinok, amelyek forgalma átlag 747.83%-kal nőtt. Olyan sportok, amelyek rekreációs jelleggel is élvezhetők, szintén nagyobb figyelemnek örvendtek az elmúlt időszakban. Az asztalitenisz, csocsó, darts és billiárdhoz kapcsolódó termékek forgalma átlag 288.86%-kal növekedett. A testi egészség fejlesztése mellett az agyukat is szívesen tornáztatják a magyarok. A készségfejlesztő játékok, mint a puzzle forgalma átlag 545.60%-kal nőtt.
Ezenfelül azt mutatják az eredmények, hogy a magyarok bevásárlólistáját a kerti termékek is bővítik. Legfőképpen a nyári melegre készülnek az emberek, amit az mutatja, hogy a kerti medencék és jacuzzik forgalma átlag 158.27%-kal emelkedett.
Úgy látszik, online vásárlás szemszögéből az osztrákok közelebb állnak a magyarokhoz, mint gondolnánk. Az osztrák platformon is megnőtt a sportfelszerelések és készségfejlesztő játékok utáni kereslet. A németek viszont inkább élesztőt, arcmaszkot és WC-papírt vásárolnak. A ShopAlike elemzése összehasonlította az európai platformok felhasználóinak vásárlási szokásait. Ugyan az eredmények hasonlóságot mutattak, hatalmas különbségek is észlelhetők voltak.
Termékek, amelyek a legmagasabb növekedést látták a ShopAlike európai platformjain:
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
- Szlovákia: nyakmelegítő (8626%)
- Csehország: nyakmelegítő (14850%)
- Ausztria: súlyzó (12800%)
- Németország: élesztő (288000%)
- Lengyelország: puzzle (4400%)
- Olaszország: egyszer használatos kesztyűk (32200%)
- Svédország: súlyzó (521%)
- Dánia: fekvenyomó pad (3667%)
- Hollandia: súlyzó (2297%)
- Finnország: puzzle (6550%)
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
3,5%-os kamatozású hitellel segíti a tudatos otthontervezést a Fundamenta megújult lakásszámlája (THM: 5,04–5,31%) (x)
Frissítette egyik legnépszerűbb termékét, az Otthontervező Lakásszámlát a Fundamenta, azzal a céllal, hogy még inkább megkönnyítse ügyfelei számára lakáscéljaik elérését.
-
A stílus maga az ember - már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei (x)
A Gránit Bank most azon ügyfeleinek, akiknek az ajánlására két további ügyfél számlát nyit a banknál december 19-ig, díjmentesen biztosít digitális fizetésre alkalmas karkötőt.








