Az ALDI és a Cafe Frei tovább bővítette együttműködését és exkluzív termékfejlesztésbe fogott, amelynek részleteit és első eredményeit mutatták be a mai napon.
Az online vásárlás jelentősen előtérbe került, mióta a világ lakosságának többsége ideje nagy részét otthon tölti. Egy friss tanulmánya alaposan megvizsgálta felhasználói online viselkedését a veszélyhelyzet bejelentése óta. A cél az volt, hogy megtalálják, mely termékeket vásárolják a magyarok online. Az eredmény egyértelmű, a magyarok testüket és elméjüket edzik az elkülönítés alatt. De mit vásárolnak?
A súlyzóktól a fekvenyomó padokig és húzódzkodó állványokig: az izomtömeg a lista tetején áll. A ShopAlike elemzése arra utal, hogy a zárt edzőtermek sem tántorítják el a magyarokat. Éppen ellenkezőleg, a termek most hazaköltöznek a nappaliba. A legkeresettebb árucikkek között megtalálhatók a súlyzók, amelyek forgalma átlag 3660.26%-kal nőtt az elkülönítés előtti időszakhoz képest. Ezt követik a fitness trambulinok, amelyek forgalma átlag 747.83%-kal nőtt. Olyan sportok, amelyek rekreációs jelleggel is élvezhetők, szintén nagyobb figyelemnek örvendtek az elmúlt időszakban. Az asztalitenisz, csocsó, darts és billiárdhoz kapcsolódó termékek forgalma átlag 288.86%-kal növekedett. A testi egészség fejlesztése mellett az agyukat is szívesen tornáztatják a magyarok. A készségfejlesztő játékok, mint a puzzle forgalma átlag 545.60%-kal nőtt.
Ezenfelül azt mutatják az eredmények, hogy a magyarok bevásárlólistáját a kerti termékek is bővítik. Legfőképpen a nyári melegre készülnek az emberek, amit az mutatja, hogy a kerti medencék és jacuzzik forgalma átlag 158.27%-kal emelkedett.
Úgy látszik, online vásárlás szemszögéből az osztrákok közelebb állnak a magyarokhoz, mint gondolnánk. Az osztrák platformon is megnőtt a sportfelszerelések és készségfejlesztő játékok utáni kereslet. A németek viszont inkább élesztőt, arcmaszkot és WC-papírt vásárolnak. A ShopAlike elemzése összehasonlította az európai platformok felhasználóinak vásárlási szokásait. Ugyan az eredmények hasonlóságot mutattak, hatalmas különbségek is észlelhetők voltak.
Termékek, amelyek a legmagasabb növekedést látták a ShopAlike európai platformjain:
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
- Szlovákia: nyakmelegítő (8626%)
- Csehország: nyakmelegítő (14850%)
- Ausztria: súlyzó (12800%)
- Németország: élesztő (288000%)
- Lengyelország: puzzle (4400%)
- Olaszország: egyszer használatos kesztyűk (32200%)
- Svédország: súlyzó (521%)
- Dánia: fekvenyomó pad (3667%)
- Hollandia: súlyzó (2297%)
- Finnország: puzzle (6550%)
Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Bemutatták a speciális, hadseregeknek szánt robotkutyát
- Bóka János az Arénában: igazodás vagy újraegyesítés, ez az unió nagy kérdése
- Megtámadták a Párbeszéd három aláírásgyűjtő standját, feljelentést tettek
- Közel 40 méterrel szárnyalta túl a síugrás világcsúcsát az olimpiai bajnok
- Sokaknak zsebbe nyúlós lett a felsőoktatás - számok
- Újabb kellemetlenség egy forgalmas vasúti szakaszon