A 16. héten ismét rengeteg izgalmas dolog történt a világban és Magyarországon is. Mutatjuk a legfontosabbakat.
A házilag készített maszkok miatt megnőtt a rövidáruboltok forgalma is, amelyek viszont nem voltak felkészülve ekkora keresletre. Így történt, hogy egész Európában hiánycikk lett a kalapgumi is, amelyet eddig főként a Távol-Keletről exportáltak.
Elfogyott a kalapgumi az országban, mivel a járvány miatt nagyon sok védőmaszkra van szükség, amelyet egyébként többnyire kalapgumival rögzítenek a fejhez - írta az Index. A legtöbb textíliákat árusító webshopban sem lehet már rendelni. Miután a textilipar leépült Európában, ezért a kalapgumit is többségében a Távol-Keleten gyártják - közölte a lappal Kokasné Palicska Lívia, a Magyar Könnyűipari Szövetség elnöke. Hozzátette:
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
A fiatalok vállalkozásindítását ösztönzi az OTP Bank új pályázata
OTP Junior Piacralépők címmel vállalkozói versenyt hirdetnek fiatalok számára.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


